Tällaista mietin eilen erään tuttavan kanssa. Siis kun olemme niin hygienisia että puunataan joka nurkka puhtaaksi niin onko se yksi syy miksi taudit jyllää usein, siis flunssat yms.? Itse olen luovuttanut tuon siivouksen suhteen niin etten yksinkertaisesti jaksa "nuolla" jatkuvasti noita nurkkia puhtaaksi. Ja olenkin "sisäistänyt" tälllaisen sanonnan jonka eräs neuvolaterkkari sanoi entisellä asuinseudullamme: "Koti pitää olla asutun näköinen" B) Eli juuri noin minä ajattelen kun tulee tuttuja vieraita meille. Sitten jos tulee joku vähän vieraampi ihminen käymään niin siivoan huolellisemmin. Ja tuo terv.hoitaja tokaisi aikoinaan noin kun hän teki niitä kotikäyntejä kun vauva oli syntynyt jottei äidit olisi huolissaan hänen tulostaan; ettei hän tule mitään "tupatarkastusta" tekemään Minusta tuo oli kivasti sanottu =)
Tuli vähän sekava tuosta mun kirjoituksesta kun en kerkiä sitä petraamaan mutta ottakaa rohkeasti kantaa tähän =)
Tuli vähän sekava tuosta mun kirjoituksesta kun en kerkiä sitä petraamaan mutta ottakaa rohkeasti kantaa tähän =)