Onko sun mielestä tämä perhe muka köyhä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mun mielestä ei. Mun kaveri valittaa että niille ei jää kun vaan 1000? kk ruokaan ja tuhlailuun laskujen jälkeen ja niitä on 2 aikuista, 4 v lapsi. Mun mielestä ihan normi summa tuo mikä jää, eikä köyhyyden rajoilla

Eipä niillä menekkään kun ruokaan ja bensaan 400 ? kk, toi 600 ? on kuulemma ihan tuhlattavaksi. Kaikki ne on hommannut jo kämppään, autot jne eli en tajua paljonko ne tarvis että riittäis

Jos molemmilta jää yhteensä tuhat euroa, niin kyllä se musta on aika vähän. Mulla jää yksin sen verran, miehellä vähän enenmän. Siis sitten, kun on kuorittu päältä talovelat ja laskut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Jos molemmilta jää yhteensä tuhat euroa, niin kyllä se musta on aika vähän. Mulla jää yksin sen verran, miehellä vähän enenmän. Siis sitten, kun on kuorittu päältä talovelat ja laskut.

Niillä on mies töissä ja kaveri työtön, menis töihin niin jäis vie enemmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Kaikki on suhteellista, jos meille jäisi 5000e (voi vaikka jäädäkin) kuussa niin ei se automaattisesti tarkoita ettemme ole köyhiä....köyhyys on erittäin suhteellista.

Oikeasti köyhällä ei jää todellakaan 5000? käteen, saati edes sitä tonnia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kaikki on suhteellista, jos meille jäisi 5000e (voi vaikka jäädäkin) kuussa niin ei se automaattisesti tarkoita ettemme ole köyhiä....köyhyys on erittäin suhteellista.

Oikeasti köyhällä ei jää todellakaan 5000? käteen, saati edes sitä tonnia.

Voi sitä ainakin tuntea itsensä köyhäksi vaikka jäisi kaikkien menojen jälkeen ihan mitä vaan =) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä ei. Mun kaveri valittaa että niille ei jää kun vaan 1000? kk ruokaan ja tuhlailuun laskujen jälkeen ja niitä on 2 aikuista, 4 v lapsi. Mun mielestä ihan normi summa tuo mikä jää, eikä köyhyyden rajoilla

Meihin verrattuna ovat rikkaita. 1000 jää asumiskulujen jälkeen, ja siitä vielä muut laskut pois. ei jää paljon mitään ruokaan, tuhlaillut en ole vielä koskaan tässä elämässä. Meitä 4 hlöä.

Niinpä ja usein ne menot on myös tulojen mukaiset. Ei musta ainakaan tunnu, että on enemmän rahaa vaikka jääkin tonneja enemmän kuin muutama vuosi sitten.... Aina sitä vaan lisää tarvitsisi :ashamed:

Yhteistyössä