onko sun mahaasi taputeltu ja sanottu että olet pieniin päin, vaikka et ole?

pliiiz älkää sanoko että olen ainoa!!! |O |O

prkl kun ottaa päähän! eikä mun maha edes ole mikään iso, toki vähän turvottaa nyt kun on tää pms-turvotus. mut ihan normi maha se kumminkin on! |O
ja oon ihan normaalipainoinen!!!

mikä ihme siinä on, että vanhat akat kyttää jokaista hedelmällisessä iässä olevaa aina mahan seudulta ja miettii pienissä päissään että onko vai eikö!!! |O

joo, ei tosiaan tee hyvää itsetunnolle. :ashamed: :ashamed: ja vielä kun oon alottanut jo kuntoilun ja yritän saada ton "ylimääräisen" pois.

oonko ainoa?
 
mamma
Valitettavasti on. Mun mielestä se oli aika paha kun nuoruuden aikainen "paras ystävä" näki minut kun työnsin vaunuja ja vauva oli puolen toista kuukauden ikäinen että eikö se vauva ole vieläkään syntynyt......
 
no ei,mutta mun eskari-ikänen serkkutyttö kysyy joka vierailulla että "tuleeko teille uus vauva?..ai ei,no miks sulla sit on noin iso maha??"

katotaan miten ens kerralla,ku sanoin viimeks sille et jos se vielä muistuttaa mun mahasta niin kidutan sitä :LOL:
 
No
Et ole ainut! Mulla on sellainen työ, että olen "näytillä" siinä asiakkaille koko ajan, liikun siis tiskin takana, avaan oven aamulla ja suljen illalla, istun toki yleensä oman pöytäni takana, mutta voihan siinäkin joku masua kytätä... Ja mulle on tosiaan moni töissäkin sanonut tai kysynyt, että ootatko :D Kyllä siinä vähän huumoria koetellaan, mutta ei sille mitää voi, kait?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
:LOL: Ei ole mutta :hug: jos sulle on. :LOL:
joo, just tänään, yks viiskymppinen mikälie tuttu. ihan oikeesti, tuli taputtamaan mahaa ja sano että jaahas, teille onkin tulossa perheenlisäystä

meni se aika noloksi kun sanoin että ei. :kieh:

ÄRSYTTÄVÄÄ!!! helvetti, kun sf-mitta ennen kaksosten synnytystä oli jotain 46cm, ja maha oli revennyt niin pahasti, että arvet meni arpien päällä. ei sitä saa ikinä pois ilman kirurgin veistä.
ja arvaa vaan vituttaako sen olemassaolo? vaikka saisin nuo 3 ylimääräistä kiloa pois, niin se arpikasa jäisi.

vittu kun ärsyttää. :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no ei,mutta mun eskari-ikänen serkkutyttö kysyy joka vierailulla että "tuleeko teille uus vauva?..ai ei,no miks sulla sit on noin iso maha??"

katotaan miten ens kerralla,ku sanoin viimeks sille et jos se vielä muistuttaa mun mahasta niin kidutan sitä :LOL:
joo, lapsille antaisin anteeksi, lapsethan ovat niin ihanan suorapuheisia.. =)

mutta että aikuinen ihminen ei osaa pitää päätä kiinni... oikeesti kun ois niin pistäisin kuvan tähän mun "vauvamahasta". :kieh: mä en tajua mistä ihmeestä se sai päähänsä että siellä mitään on. :eek:
 
muua
on juu,mullakaan ei tod sitä mahaa kauheesti ole,mut oltiin tytön kans kaverin pojan synttäreille just tultu niin siinä sellanen puoltuttu tokas het kättelyssä et ai teille toinen tulossa! Kyllä se raukka tais nolostu aika pahasti,kun siinä korvia ika paljon oli. Mä vaan naureskelin et ei oo tulossa.

Mut kaikista paras oli,kun oltiin Jumbossa kaverin kanssa . Mä olin ihan viimesimmilläni (rv 38)raskaana ja mulla oli siinä olalla kaverin 3vko ikänen vauva. Menin sit vauvan kans yhteen pikkuputiikkiin ja siel oli kaks myyjää (toinen itekin raskaana) ja ne kauheesti supatteli ja toinen kysäs sit et minkä ikänen toi vauva on. Mä sanoin et 3 viikkoa. Se siihen et "ai,ja toinen justiinsa tulossa" Ja ihan tosissaan. Kyllä hirnututti. Olis pitäny sanoa viel et "juu,mul oli kaksoset tulossa mut tää toinen synty ennen aikojaan"
 
(vierailija)
Mulle yks kaveri vihjaili siihen suuntaan kihlajaisissamme ja nauroin sille että höpsis. Muutama päivä myöhemmin testi näytti plussaa, ylläri mulle mutta kaveri osuikin sitte oikeaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
:LOL: Ei ole mutta :hug: jos sulle on. :LOL:
joo, just tänään, yks viiskymppinen mikälie tuttu. ihan oikeesti, tuli taputtamaan mahaa ja sano että jaahas, teille onkin tulossa perheenlisäystä

meni se aika noloksi kun sanoin että ei. :kieh:

ÄRSYTTÄVÄÄ!!! helvetti, kun sf-mitta ennen kaksosten synnytystä oli jotain 46cm, ja maha oli revennyt niin pahasti, että arvet meni arpien päällä. ei sitä saa ikinä pois ilman kirurgin veistä.
ja arvaa vaan vituttaako sen olemassaolo? vaikka saisin nuo 3 ylimääräistä kiloa pois, niin se arpikasa jäisi.

vittu kun ärsyttää. :headwall: :headwall:
Minusta kuule tuntuupi siltä että sinä olet just tuollaisena sellainen täydellisen ihanainen. Ole oma ittes vaan! :heart:
 
Ei oo. Mutta tuollainen on todella todella ärsyttävää, että kyylätään kaikkia sopivassa iässä olevia naisia sillä silmällä. Jos ei ruoka maistu tai väsyttää tavallista enemmän tai vaikka vaan vähän haaveellisesti tuijottelet horisonttiin niin heti juorukello kilahtaa. Meidän äiti on juuri tuollainen kyylääjä, ja sitten jos joku kertoo olevansa raskaana, niin voi arvata, että hän heti ekana kiekaisee, että JOHAN MINÄ SEN ARVASIN. Hän arvaa aina kaiken, koska koko ajan pohtii ja kelaa muiden asioita. Rasittavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no ei,mutta mun eskari-ikänen serkkutyttö kysyy joka vierailulla että "tuleeko teille uus vauva?..ai ei,no miks sulla sit on noin iso maha??"

katotaan miten ens kerralla,ku sanoin viimeks sille et jos se vielä muistuttaa mun mahasta niin kidutan sitä :LOL:
Meiän 5v kyselee vähän väliä että "äiti, milloin tuo vauva oikein syntyy...?"

:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no ei,mutta mun eskari-ikänen serkkutyttö kysyy joka vierailulla että "tuleeko teille uus vauva?..ai ei,no miks sulla sit on noin iso maha??"

katotaan miten ens kerralla,ku sanoin viimeks sille et jos se vielä muistuttaa mun mahasta niin kidutan sitä :LOL:
joo, lapsille antaisin anteeksi, lapsethan ovat niin ihanan suorapuheisia.. =)

mutta että aikuinen ihminen ei osaa pitää päätä kiinni... oikeesti kun ois niin pistäisin kuvan tähän mun "vauvamahasta". :kieh: mä en tajua mistä ihmeestä se sai päähänsä että siellä mitään on. :eek:
mulla on siis semmonen pikkunen pömppömaha,niinku alkuraskaudesta..ja toinen sattumus oli kun oltiin miehen kans baarissa ja se näki jonku tuttunsa jolle meni poriseen niin se tuttu oli kysyny et onko tuo akka paksuna... me oltiin ihan monttu auki,vaikka toisaalta onhan niitä semmosiaki ääliöitä jotka käy paksuna ollessaan juopottelemassa.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muua:
on juu,mullakaan ei tod sitä mahaa kauheesti ole,mut oltiin tytön kans kaverin pojan synttäreille just tultu niin siinä sellanen puoltuttu tokas het kättelyssä et ai teille toinen tulossa! Kyllä se raukka tais nolostu aika pahasti,kun siinä korvia ika paljon oli. Mä vaan naureskelin et ei oo tulossa.

Mut kaikista paras oli,kun oltiin Jumbossa kaverin kanssa . Mä olin ihan viimesimmilläni (rv 38)raskaana ja mulla oli siinä olalla kaverin 3vko ikänen vauva. Menin sit vauvan kans yhteen pikkuputiikkiin ja siel oli kaks myyjää (toinen itekin raskaana) ja ne kauheesti supatteli ja toinen kysäs sit et minkä ikänen toi vauva on. Mä sanoin et 3 viikkoa. Se siihen et "ai,ja toinen justiinsa tulossa" Ja ihan tosissaan. Kyllä hirnututti. Olis pitäny sanoa viel et "juu,mul oli kaksoset tulossa mut tää toinen synty ennen aikojaan"
:LOL: :LOL: ei hemmetti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Ei oo. Mutta tuollainen on todella todella ärsyttävää, että kyylätään kaikkia sopivassa iässä olevia naisia sillä silmällä. Jos ei ruoka maistu tai väsyttää tavallista enemmän tai vaikka vaan vähän haaveellisesti tuijottelet horisonttiin niin heti juorukello kilahtaa. Meidän äiti on juuri tuollainen kyylääjä, ja sitten jos joku kertoo olevansa raskaana, niin voi arvata, että hän heti ekana kiekaisee, että JOHAN MINÄ SEN ARVASIN. Hän arvaa aina kaiken, koska koko ajan pohtii ja kelaa muiden asioita. Rasittavaa.
:headwall: :headwall: joo, toi on niin rasittavaa. aina kyylätään että kuka on ja kuka ei..

joo, eikä tää edes ollut eka kerta.

ekalla kerralla mun kaksoset oli 3kk vanhoja!!! ja miehen työkaveri sanoi kanssa että onkos lisää tulossa kun on tota mahaa. :headwall: :headwall:

tyypillinen idiotti ukko sekin, ihan niinkun se maha vaan yhtäkkiä maagisesti häviäis olemattomiin ponnistuksen jälkeen.. :headwall:

mut ihan kuulla etten ole ainoa kelle on tuota sanottu.. :hug:
 
joo
Kyllä on. Olin juuri päässyt osasta raskauskiloja (20kg) eroon, ja olin niin tyytyväinen itseeni. Sit joku paska ukko joka ovelta ovelle kiers, sano mulle et ootko raskaana. Siinä parin kk ikäinen vauva sylis olin et no en toivottavasti ku mies sit tokas et oot muuten vaan sit pullee. Suoraan sanottuna pääs itku ku oven suljin sen miehen perään. Et kai mä läski oon lopun elämääni.
 
Mä olen kerran vuosia vuosia sitten kysynyt yhdeltä puoli tutulta ihmiseltä että onkos pieniin päin- Vastaus oli kieltävä ja sen jälkeen päätin etten kysy keneltäkään koskaan ikinä onko raskaana, olin niin nolo... Ja hyvin se on pitänytkin.
Mulle ei oo kukaan tullu tuollasia latelemaan...
 

Yhteistyössä