Onko sulla vauva vattassa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kysyi tyttö multa äsken, kun laitoin hänet nukkumaan. Sanoin, että ei ole. Tyttö kysyi, että onko siellä Siiri-vauva. Sanoin, että ei ole kun Siirihän makaa siinä sängyssä.

Oli joskus puhe vauvoista ja siitä, että tyttö on ollut mun masussa. Ja nyt varmaan vauvajutut paljon tytön mielessä, koska hän tietää että isin avokin masussa on vauva.

Mutta ei mua haittais jos munkin masussa olis vauva :D
 
Juu ei haittaisi muakaan.. :whistle:
Me lainattin kirjastosta kirja jossa selitettiin mun mielestä ihan kivasti vauvan matka maailmaan, tuo poika kun on niin kovin tiedonhaluinen niin pitihän se asia selvittää. :)
 

Yhteistyössä