onko sulla lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:43 Ford Prefect kirjoitti:
(yhden kanssa kummatkin ja enempää en todennäköisesti tee...)

Mutta;

MÄ tunnen yhden MIEHEN jolla 3 naisen kanssa lapsia. :eek:
Ja suoraan sanoen mietin ( :ashamed: ) et mitä sen 3 naisen päässä liikkuu...

:xmas:
Siis tieto että on 2 exää joille maksaa elareita KUUDESTA lapsesta ja jotkän on jättänyt. Siis oikeasti jättänyt... :eek: :/ :xmas:
 
hehee
Minä tunnen työn puolesta miehen, joka kertoo olevansa naistenmies ja ajautuu usein suhteisiin varattujen naisten kanssa. Hänellä on useita lapsia eri naisille, mutta hän puolusteli sitä että "lapset on tehty perheisiin" eli naisten miehet luulevat olevansa niiden isiä.
 
Lunatic
Jos teen vielä toisen lapsen, niin tuskinpa sen exän kanssa vatkaan alulle. :)

Takerruin tähän avaukseen sen takia, että multa kysy eilen 2 eri tuttua eri aikaan, että koskas teen lapsen. Ja kummatkin oikein kannusti. Eivät olleet ilkeitä, toinen oli perheenjäsen, toinen mukava kaiffari.. yllätyin oikein miten positiivisesti ne ajatteli mun äitiydestä. Tuli ihan semmonen olo että nyt pulla uuniin vaan. :D
 
MamisKukkeli harmaa
mulla 2 lasta ja heillä eri isät..ikäeroa lapsilla on 8 vuotta..nuorin ei ole missään tekemisissä oman isän kanssa mutta pitää hirveästi isoveljensä isästä :)
 
Mulla on ensimmäinen lapsi ensimmäisen pitkäaikaisen poika/miesystävän kanssa. Oltiin noin kuus vuotta yhdessä, kunnes päätimme lopettaa yhteisymmärryksessä tietämättä, että masussa jo kasvoi ihana tyttäremme. Edelleen olemme miehen kanssa hyviä ystäviä ja tulemme toimeen.
Toinen lapseni on siis tulevan aviomieheni kanssa aikaan saama.

Tiivistettynä siis lapset ovat eri isistä. Nykyisen mieheni kanssa on suunnitelmissa vielä toinen yhteinen lapsi hankki, ainakin. Saa nähdä miten käy, annetaanko meille vielä.
 
mulla on kolmelle miehelle lapsia :ashamed:

kaksi vanhinta kun olin naimisissa yli 5v,erosin,mies viihtyi kaljatuopin ääressä.

ikäeroa seuraavaan lapseen tuli 11v.tämän isä kuoli.

5v oltuani YH tapasin sattumalta nykyiseni...niin siinä vaan kävi että lapsia ollaan yhdessä tehty 4,joista yksi elossa ja nyt mahdollisesti saadaan joululahjaksi vielä yksi... =)

näin se elämä vaan viskelee :)
 

Yhteistyössä