onko sulla kauniit kynnet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on todella kovat ja paksut kynnet =) Kaikki ihmettelee että miten sä jaksat kasvattaa ja hoitaa niitä? En miä hoida enkä kasvata vaan annan kasvaa kun olen liian laiska leikkaamaan :D Sitten leikkaan kun osa katkee tai on niin pitkiä ettei pysty kunnolla tekemään mitään =)

Yleensä juu :)

En kummemmin hoida ja lakkaan harvoin. Hinkuttelen sillon tällöin tuollasella sienellä, en tiiä mikä sen virallinen nimi on mutta silottaa ja kiillottaa kynnen... Hyvin kestää pitkinä ellei kolahda johonkin ja katkea. On niin kovat että katkee sit yleensä turhan lyhyeks |O

Kävin käsihoidossa, ja se hoitsu kehui mun kynnet maasat taivaisiin. :o Kuulemma niin vahvat ja niinkuin ois ranskalainen manikyyri just tehty. :laugh: " Juuri tämmösiä tehdään rakennekynsistä!"
En käytä edes käsirasvaa, saatikka hoitaisin käsiä mitenkään muutenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Muuten, mutta toisen etusormen kynsi on viallinen (lohkeaa siis aina pystysuunnassa), eikä sitä voi kasvattaa pitkäksi.

mun tutulla kans tuollainen peukalon kynsi. Se lohkeaa pysty suunnassa aina alas asti ja on todella kipeä. ainut millä sen saa pysymään ehjänä on rakennekynsi, jotka hänellä on aina kyseisen vaivan takia...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Meinasin lirauttaa alleni jo lukiessani kysymyksen :whistle:

Oli mulla. Edellisessä elämässä. Omatkin oli kauniit, vahvat, hyvässä kunnossa ja hyvässä lakassa. Ja kun ei olleet, maksoin serkulle siitä, että ne "ei niin omat" oli hienot.

Mutta sitä mukaa kun tulee lapsia ja nyt täällä korvessa asuessa, ei todella ole. Ei tosin ole väliksikään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Muuten, mutta toisen etusormen kynsi on viallinen (lohkeaa siis aina pystysuunnassa), eikä sitä voi kasvattaa pitkäksi.

mun tutulla kans tuollainen peukalon kynsi. Se lohkeaa pysty suunnassa aina alas asti ja on todella kipeä. ainut millä sen saa pysymään ehjänä on rakennekynsi, jotka hänellä on aina kyseisen vaivan takia...

Kunhan nuorin pääsee vaipoistaan, niin mäkin hankin.
Tää on ärsyttävä ja jää aina johonkin neuleeseen kiinni. :|

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä purin kynsiäni pitkään joskus lapsena/nuorena. Sitten vain lopetin. Nyt minulla on siistit kynnet, mutta ei kaiketi erityisen kauniit.

mä olen siis ihan krooninen kynsienpureskelija ollut aina :D
mut pystyn sitten päättämään, esim omissa häissä oli kauniit kynnet, ja tosiaan enen joulua laitoin rakennekynnet, ja sen jälkeen en ole kynsiä pureskellutkaan, kohta tulee jo puolivuotisjuhla :D
mut oisko hyviä vinkkejä, miten saa kovetettua kyntensä?? Trindin kovettaja käytössä, mut ei meinaa riittää, ku töissä kuitenkin jonkun verran joutuu rasitukselle... =)

Yhteistyössä