Onko sulla hauskaa sun puolison kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Viihdytkö hänen kanssa? Onko hänen kanssa helppo olla?

Tuli tuosta hulluttelusta mieleen, kun moni vastasi, ettei millään tavalla hullutella. Tarkoittaako se sitä, ettei ole hauskaa, vai jotain muuta?
 
pöpökkä
kyllä meillä on hauskaa ja hullutellaan yhdessä..tai riippuu mitä hulluttelulla meinaa(en lukenut edellistä ketjua)
kutitellaan ja tehdään jotain pieniä "kepposia" ,tai vaan nauretaan tyhmille asioille yhdessä..
ja helppokin on olla kun ei tarvitse esittää mitään vaan voi olla sellainen kun oikeasti on ja voi kertoa ilot ja surut toiselle luottamuksella. iloita yhdessä ja jos on suruun aihe voi surrakkin yhdessä.
 
...
mä olen hulluttelija, mä hulluttelisin paljon ja sitä teenkin lasten kanssa. mutta mun mies.... se on sellainen perusjörö. se kyllä hymyilee ja kommentoi, mutta ei osallistu kuin aniharvoin. sen kommentti on yleensä "ai sulla menee taas lujaa"
 
kepi
meillä ei ole hauskaa yhdessä. ei me ikinä tehdä mitään, ollaan vaan. vähänhän se vituttaa, kun itse tekis mieli tehdä jotakin, mutta ei meillä ole mitään yhteistä tekemistä..
kaikkeen tottuu.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On meillä hauskaa :). Ollaan myös toistemme parhaita kavereita, joten pidetään hauskaa mutta puhutaan myös vakavistakin asioista.
Meillä kanssa tälleen. Joskus me tehdään ihan hölmöjäkin juttuja, kuten vaikka lakanoista teltta olohuoneeseen. Tai mieshän sen teki, mulle yllätykseksi. Me nukuttiin siinä sillon yö. :D
 
Kyllä me viihdytään miehen kanssa tosi hyvin yhdessä ja jos ei viikolla keritä höpisemään niin sitten viikonloppusin illalla istutaan saunassa juttelemassa ja rentoutumassa kun lapset on nukkumassa. Hauskaa on aina, joskus tietenkin kinastellaankin :D
 
On hauskaa ja viihdytään joka päivä :heart: Joskus mä alan tanssia ja mies tulee siihen mukaan ja tanssittaa mua ympäri olohuonetta. Joka päivä me saadaan naurun rämäkkä aikaiseks jostain. Viikonloppuna oltiin lumisotaa :heart: Aina pitää vähän hullutella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On meillä hauskaa :). Ollaan myös toistemme parhaita kavereita, joten pidetään hauskaa mutta puhutaan myös vakavistakin asioista.
Meillä kanssa tälleen. Joskus me tehdään ihan hölmöjäkin juttuja, kuten vaikka lakanoista teltta olohuoneeseen. Tai mieshän sen teki, mulle yllätykseksi. Me nukuttiin siinä sillon yö. :D
Voi, ihana :heart:
 

Yhteistyössä