En kyl tajua, miten kesäaikaan voi olla samoissa vetimissä rannalla tai mökillä tai takapihalla ja silloin se on ihan okei muttei omassa olohuoneessa.
Meillä tosin tulisi vilu, mutta...
Käyttävätkö teillä muut sisällä housuja? Meillä ainakin kaikilla on housut jalassa sisälläkin. Ei tulisi mieleenkään hillua puolialastomana.On minulla pitkähköjä paitoja jotka ehkä menevät jotenkuten hameesta sekä pari mekkoa (melkein polveen asti), mutta tekeekö se paljon eroa. Ilman housujahan minä silti olen. ap
Pojilla on yleensä pitkät housut sisälläkin, farkut tai jotain vastaavaa mutta miten se liittyy tähän?Käyttävätkö teillä muut sisällä housuja? Meillä ainakin kaikilla on housut jalassa sisälläkin. Ei tulisi mieleenkään hillua puolialastomana.
Pojilla on yleensä pitkät housut sisälläkin, farkut tai jotain vastaavaa mutta miten se liittyy tähän? ap
Sama tuli mieleen.En kyl tajua, miten kesäaikaan voi olla samoissa vetimissä rannalla tai mökillä tai takapihalla ja silloin se on ihan okei muttei omassa olohuoneessa.
Onhan se hieman erikoista jos itse hillut paljain kintuin ainoana päivästä toiseen.Pojilla on yleensä pitkät housut sisälläkin, farkut tai jotain vastaavaa mutta miten se liittyy tähän?
Vieläköhän lasten kaverit pääsee teille kylään, kun vanhemmat kuulee millainen itsensäpaljastelija kaverin isä on.Juuri noin. En ymmärrä, miksi Suomea yritetään hivuttaa henkisesti USAn Keskilänneksi?
En todellakaan pue housuja lasten tai heidän ystäviensä takia, kun oleilen kotona boxerit jalassa. Tai ilman niitä, jos olen saunasta tulossa.
Niin, kumpi on pahempi: kaverin äiti ilman housuja vai isä ilman housuja?Vieläköhän lasten kaverit pääsee teille kylään, kun vanhemmat kuulee millainen itsensäpaljastelija kaverin isä on.
Ei kai tuo nyt sukupuolesta ole kiinni? Ei vieraiden lasten edessä kekkaloida ilman housuja.Niin, kumpi on pahempi: kaverin äiti ilman housuja vai isä ilman housuja?
No jos aloittaja on ilman housuja jossain lyhyessä kotimekossa niin eikö se ole täysin verrattavissa siihen että mies on bokserisillaan?Ei kai tuo nyt sukupuolesta ole kiinni? Ei vieraiden lasten edessä kekkaloida ilman housuja.
Kummatkin ovat alushoususillaan joten mielestäni on t. eriNo jos aloittaja on ilman housuja jossain lyhyessä kotimekossa niin eikö se ole täysin verrattavissa siihen että mies on bokserisillaan?
Kyllä pääsevät. Lasten kavereilla on ihan normaalit vanhemmat, eivät siis mitään hihhuleita. Noudatan "pukukoodiani" myös vierailevien aikuisten kohdalla.Vieläköhän lasten kaverit pääsee teille kylään, kun vanhemmat kuulee millainen itsensäpaljastelija kaverin isä on.