Olen jo pidemmän aikaa tuntenut että haluaisin kokeilla sitä porukassa. Olen kolmenkymmenen ja kohtuu komea. Mieltäni askarruttanut näin lapsien jälkeen onko minulla oikeus nauttia ja rohkeutta kokeilla rajoja. Onko muita joita haluaisi samaa?. En ole aikasemmin kokeillut. Todellakin haluaisin tämän toteuttaa. Aluksi hieman hillitymmin. en kiihotu miehistä. en tiedä kuinka asiaa lähteä aloittamaan ja onko muita asiasta kiinnostuneita. Onko kokemuksia ja kiinnostusta?. Haluaisin järjestää ja toteuttaa jotain itselleni. Mielellään useampi ihminen joita asia herättää. uteliaisuuden ja myös mielipiteitä. Miten lähteä liikkeelle? Kuinka löytää kokeilunhaluisia neitoja ja ehkä pareja .mikä on hyvä kombinaatio? Kiinnostaako naisia edes ajatus? En siis fantasio mistään yhdistelmä seksistä. vaan useammasta naisesta samaan aikaan. Se olisi varmaan ok jos mukana olisi toinen mies tämän ohella. Haluan asian toteuttaa. Löydänkö samanhenkisiä? Missä järjestän? Kotona vaiko hotellissa? Onko sopivaa olla päihteellinen vai ilman?