Onko sopivaa toteuttaa omia fantasioita lasten jälkeen? onko orgiat vain minun uteliaisuuteni ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja why not
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

why not

Uusi jäsen
25.12.2015
2
0
1
42
Olen jo pidemmän aikaa tuntenut että haluaisin kokeilla sitä porukassa. Olen kolmenkymmenen ja kohtuu komea. Mieltäni askarruttanut näin lapsien jälkeen onko minulla oikeus nauttia ja rohkeutta kokeilla rajoja. Onko muita joita haluaisi samaa?. En ole aikasemmin kokeillut. Todellakin haluaisin tämän toteuttaa. Aluksi hieman hillitymmin. en kiihotu miehistä. en tiedä kuinka asiaa lähteä aloittamaan ja onko muita asiasta kiinnostuneita. Onko kokemuksia ja kiinnostusta?. Haluaisin järjestää ja toteuttaa jotain itselleni. Mielellään useampi ihminen joita asia herättää. uteliaisuuden ja myös mielipiteitä. Miten lähteä liikkeelle? Kuinka löytää kokeilunhaluisia neitoja ja ehkä pareja .mikä on hyvä kombinaatio? Kiinnostaako naisia edes ajatus? En siis fantasio mistään yhdistelmä seksistä. vaan useammasta naisesta samaan aikaan. Se olisi varmaan ok jos mukana olisi toinen mies tämän ohella. Haluan asian toteuttaa. Löydänkö samanhenkisiä? Missä järjestän? Kotona vaiko hotellissa? Onko sopivaa olla päihteellinen vai ilman?

Ei se niin mahtavaa ole vaikka siltä se tuntuiski ennenkuin on koittanu
Parempaa se seksi on ihan kahestaan itselleen tärkeän naisen kanssa
Kokeiltu on kyllä

todellakin olen sitä mieltä että seksi on parasta kun tuntee toisen ja on tunteet pelissä. tietää mistä toinen pitää ja miten saada kumppanin tyydyttymään. Kuitenkin halu kokea ja saavuttaa jotakin. Erilaista tällä saralla saa karvani pystyyn ja jotakin aivan muunlaista. Seksuaalisuuden saralla kokeilua ja kaiken Kokematta jääneen. Intohimon sekä fantasioiden uskallusksen. Halusin ottaa asian esille ja kysyä mielipiteitä ja ehkä toteuttaa fantasian.

Miksei saisi kokeilla?

Jokainen tietty kokee tavallaan ja on erilainen, mutta olen hieman samaa mieltä kuin epek. Mitä useampi ihminen on mukana tilanteessa, sitä enemmän ärsykkeitä ja se voi olla todella kiihottavaa, mutta samaan tahtiin on sit häiriötekijöitä. Ja pitää ottaa muut huomioon. Orgasmi tuntuu paremmalta vain oman parin kanssa.

Naisena sanoisin, että useammat kädet vartalolla tuntuvat ihanilta mutta sit varsinaisessa aktissa ei muista ole hyötyä.

Kuumimmat

Yhteistyössä