10 v yhdessä
En muuten edes tiedä onko tuo mies sivari vai armeijan käynyt. Pitääpä kysyä kun tulee töistä kotiin. Asiana täysin epäoleellinen ja epäkiinnostava.
Oikeesti? Mun olis vaikea kuvitella, ettei olis kymmenen vuoden aikana ikinä tullut puheeksi.Alkuperäinen kirjoittaja 10 v yhdessä;30327924:En muuten edes tiedä onko tuo mies sivari vai armeijan käynyt. Pitääpä kysyä kun tulee töistä kotiin. Asiana täysin epäoleellinen ja epäkiinnostava.
Palstamammat ovatkin saamapuolella olevia yh-loisia, elävät sossun tuella.aika vähän palstamammat näkyy antavan arvoa sille talkootyölle mitä mää ja monet muut on tehneet yhteiskuntamme eteen
hyvä pointti, palstikset ei tosiaan ole veronmaksajina ihan parasta A-ryhmääPalstamammat ovatkin saamapuolella olevia yh-loisia, elävät sossun tuella.
tuo on tietty pahin.Munaton luuseri on ainoastaan se, joka hankkii hullun paperit ettei tartte täyttää velvollisuuttaan.
Kertoo se nyt jotain kumminkin, ne jotka käyvät armeijan elävät yleensä lopunkin elämän valmiin kaavan mukaan, sen enempiä ajattelematta.Kuka arvottaa ihmisiä sen mukaan mitä ne on tehnyt joskus kun ne oli 18-19v Teinipoikia- ja tyttöjähän ne varussoturit on ja se on aika lyhyt aika 6-12kk ihmisen elämästä.
Oikeesti On ollut tärkeämpiäkin ja kiinnostavampiakin asioita. Sivari oli, oikein mainiot munat löytyy.Oikeesti? Mun olis vaikea kuvitella, ettei olis kymmenen vuoden aikana ikinä tullut puheeksi.
Mun sivarin käyneellä miehellä kyllä todistettavasti on munat.
Kyllä ne sivarit tekee ihan arvokasta talkootyötä myös, ainakin meillä sairaalassa ovat ihan oikeissa ja arvokkaissa hommissa.aika vähän palstamammat näkyy antavan arvoa sille talkootyölle mitä mää ja monet muut on tehneet yhteiskuntamme eteen
Höpöhöpöä.Siviilipalvelukseen ei vain ole olemassa yhtäkään järkisyytä, sen takia mielestäni sen valitsevat ovat juuri ns. luusereita.
2. Jos on ns. vakaumuksellinen syy, se on höpön höpöä. Suomessa ei ole hyökkäävää armeijaa, vaan Puolustusvoimat. Ja jos Suomea tarvitsee puolustaa, joutuu sinne rintamalle siltikin lähtemään oli aseen käyttöä sitten harjoitellut etukäteen tai ei.
.
Ei helvetti miten typerää paskan jauhamista
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Jaa- a. Reservin koko on viime vuosina tiputettu n. 350.000:een. Tarkoittaa, et kaikille asevelvollisille ei o reservissä käyttöä. Ei o käyttöä enää meikäläisellekään, kun ne panssarit joiden kans tuli leikittyä on jo romutettu.Siviilipalvelukseen ei vain ole olemassa yhtäkään järkisyytä, sen takia mielestäni sen valitsevat ovat juuri ns. luusereita.
1. Jos on terveydellinen este palveluksen suorittamiselle, saa vapautuksen. Eli ei tarvitse käydä sivariakaan.
2. Jos on ns. vakaumuksellinen syy, se on höpön höpöä. Suomessa ei ole hyökkäävää armeijaa, vaan Puolustusvoimat. Ja jos Suomea tarvitsee puolustaa, joutuu sinne rintamalle siltikin lähtemään oli aseen käyttöä sitten harjoitellut etukäteen tai ei.
3. Taloudellinen syy on myös höpön höpöä. Sen perusteella saa lykkäystä ja Puolustusvoimat kyllä auttaa raha-asioissa myös perhettä, jos sellainen on.