Onko sinun peräreikää nuoltu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä olen nuollut naisen puhdasta peppureikää. Ihan kivaa hommaa. Mutta se vasta onkin kivaa kun omaa reikää nuollaan. Vaimoni tekee sitä mielellään ja vähän työntää kieltäkin syvemmälle. Samalla runkkailee mun kalua. Kiihottaa, kutittaa, tuntuu märältä ja rivolta. Suosittelen lämpimästi!

Minun peppua ei ole nuoltu. Mutta vaimon peppua olen nuollut monet kerrat, melkein aina kun nuolen pillua niin vaimo alkaa työntää peppuaan silleen että pitäisi nuolla sitäkin.

On nuoltu ja olen nuollut. Ei mikään wau juttu joten jäi siihen yhteen kertaan. En pidä ylipäätään siitä että minua nuollaan koska se on pitkästyttävää.

Pepun nuoleminen on vain yksi juttu seksissä, se on ihan totta. Kaikki eivät siiitä pidä ja on moni joka ei tee sitä ollenkaan. Mutta minuapas vaan kiihottaa miehen perseen nuoleminen, karvat syljen suustani kun mies aloittaa soutamisen kasvoillani. Edestakaisin, leuasta otsaan, ja välillä pysähtyy suuni kohtaan jolloin voin antaa kieleni kurottautua niin syvälle persreikään kun vain pystyn. Ja tätä voi jatkua tuntikausia siten että toki välillä naidaan, otan suihin tai otan pissat suuhuni mutta taas uudestaan soutaminen jatkuu. T Teija

Yhteistyössä