Onko sinulta koskaan kysytty ihmetellen, että onko SINULLA lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tere
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huuhkaja:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tere:
Et ainakaan profiilin perusteella!
Mä olen niin rupsahtanut että mun kohdalla porukat varmaan taivastelee sitä että mulla on vaan yksi lapsi :whistle: B)

Oi sinä "tere"-ihanainen, päivieni pelastus, kiitos :D :D :hug:

mistä päin oot kotosin?

Porista lähtöisi ja Turkkusessa + lähistöllä 10 vuotta asustellut. Mitenkäs niin =) ?

on kysytty monestikin, ja aina päivitelty sitä, että "kyllä sä oot nuorena alottanu" :headwall: ei sillä muuten niin väliä olekaan, jos ei tota pakollista ikäkommenttia tulis, se on inhottavaa.

On monesti, viimeks kun kierukan laittoa varten varasin aikaa, täti siellä kysy syntymävuotta ja vastasin -89, naureskeli ja ihmetteli siellä suureen ääneen itsekseen kunnes tajus kysyä hämmästyneenä että oonko mä JO synnyttänyt?! :o Joo olenhan mä, jo kaks vuotta sitten... :D

Tää on niin epäreilua |O |O . Mä tuonne johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin että mua on tasan kerran luultu nuoremmaksi (se menikin överiksi, 27-vuotiaana kysyttiin alkossa paperit), ei oo kukaan koskaan ihmetellyt että miten mulla voi olla lapsi ja pahinta ikinä oli kun yks mummu oikeesti luuli mua mun (13v. nuoremman) pikkusiskoni äidiksi :headwall: .

Mistä jumalauta mä saan sellaista ryppyvoidetta että edes KERRAN joku luulis mua vaikkapa pojan isosiskoksi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Baarissa miehet useinkin.
Mitä, onko SINULLA lapsia?? EI sulla voi olla, kun et ole yhtään äidin näköinen" :o :headwall: :headwall:

Mä oon kans miettinyt minkä näköinen on äiti? :whistle:

Ehkä muistuttaisi äiti-ihmistä hieman enemmän jos kulkisi tuolla essu päällä, paplarit hiuksissa ja aamutossut jalassa tai jotain :D
Tai sit pitäisi olla lapset kainalossa AINA niin ei kukaan ehkä kyseenalaistaisi?

(paitsi ei sekään toimi, viime kesänä yks mies kysyi esikoiselta että "oletteko tulleet tänne Vaasaan isosiskosi kanssa kaukaakin?"
Vain minä siis olin siinä tyttöni kanssa ja mulla vielä maha pystyssä silloin kun kuopusta odotin. SIlti se äijä vaan oli sitä mieltä et mä olen niin nuori että mun on oltava mun tyttären isosisko :o )

Tää on niin epäreilua |O |O . Mä tuonne johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin että mua on tasan kerran luultu nuoremmaksi (se menikin överiksi, 27-vuotiaana kysyttiin alkossa paperit), ei oo kukaan koskaan ihmetellyt että miten mulla voi olla lapsi ja pahinta ikinä oli kun yks mummu oikeesti luuli mua mun (13v. nuoremman) pikkusiskoni äidiksi :headwall: .

Mistä jumalauta mä saan sellaista ryppyvoidetta että edes KERRAN joku luulis mua vaikkapa pojan isosiskoksi :saint:

Kenen kuvan sä olet sit sun profiiliin laittanut? :laugh:

No elä vielä mitään, tuttuani (ikää 18) oli luultu pikkuveljensä äidiksi, ei se mitään mutta pikkuveli on 12vuotta :whistle: :laugh:

Ehkä muistuttaisi äiti-ihmistä hieman enemmän jos kulkisi tuolla essu päällä, paplarit hiuksissa ja aamutossut jalassa tai jotain :D
Tai sit pitäisi olla lapset kainalossa AINA niin ei kukaan ehkä kyseenalaistaisi?

:D

Sä unohdt pullantuoksun ;)

Aah, sehän se olikin!!
Hajuveden sijasta pullantuoksua kehiin niin johan ollaan uskottavia äitejä :kieh:

No elä vielä mitään, tuttuani (ikää 18) oli luultu pikkuveljensä äidiksi, ei se mitään mutta pikkuveli on 12vuotta :whistle: :laugh:

Ja mun isosiskoa on luultu mun äidiksi! Ja meillä sentään ikäeroa vaan 4v ja siskoni on ihan lapseton ihminen :laugh:

mulla on 4 lasta ja ekan sain 20v. ja olen "ikäisekseni" nuoren näköinen... yleensä luullaan et olen ollut 14-15v. ku ekan oon saanut... ja sitä et onko sulla muka 4 lasta, ei uskois ku kattoo "kroppaa"...

Ei auta. Just viime viikolla kävin lähikaupassa reino-tossut jalassa ja varmaan tuoksuin pullallekin kun just olin leiponu. Ja lapset mukana.
Silti tuli mun vanha yläasteen opettaja kysymään, että "kenenkäs lapsia sä täällä kuskaat, et kai omia?"..."Odotaksä kolmatta jo?!?"
Essu ja paplarit tosin puuttui, taidan lisätä ne rekvisiittaan kun ens kerralla marssin tohon tuttuja kuhisevaan pikkumarketiin :kieh:

Monen monta kertaa on päivitelty että miten ihmeessä,kun aluks ollaan luultu lastani pikkusiskokseni :whistle: Ja kerran olin ilman lastani bussissa ja eräs,ilmeisesti aika väsynyt äiti mutisi jotain miehelleen että ´toikaa pissis tiiä elämästä mitään´ :o |O Minä sitten eukolle että ´haluutko nähä mun sektioarven,se voi olla kyllä jo aika piilossa kun siitä on kaksi vuotta aikaa´ :whistle: Eukko oli ihmeen hiljaa sen jälkeen.