Onko sinulla ystäviä jotka eivät voi sietää lapsia?

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
Minulla on ainakin yks. Hän on semmonen 38 vuotias lapseton sinkku ja uranainen. Tykkää pämpätä viikonloppuisin baareissa reippaastikin. Hän ei ole ikinä nähnyt lastani ja mekin nähdään vain kun olen itsekin radalle menossa ja mennään yhdessä. Arkisin soitellaan usein ja puhutaan ihan kaikesta muusta kuin lapsista.

Onko teillä tämmöisiä ystäviä?

Juu on. Useampi. Ei haittaa yhtään. Mulla ei itellä kyllä ole lapsia, joten ei ole "tarvetta" puhua lapsista.

Muoks: Itse pidän lapsista, mutta en moisia omaan elämääni halua. Paitsi töiden muodossa. :D

Ei nyt varmaan sellaisia jotka "ei voi sietää", mutta useita kyllä löytyy joilla ei ole omia lapsia eikä sellaisia haluakaan. Eivätkä omien sanojen mukaan edes välitä lapsista, tunnustavatpa monien lasten suorastaan ärsyttävän heitä. Joillakin sattuu olemaan joitain tiettyjä lapsia joihin ovat kuitenkin tykästyneet.

On. Vieläpä paras ystäväni. Sitä ihan kympillä kiinnostaa meidän lapsenhankinta suunnitelmat... Kuuntelee silti. Jaksaa vaan koko ajan myös mainostaa miten ei itse ikinä halua mitään "rääkyvää kakaraa". Juu, ja ollaan molemmat 29v.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Mites te jotka ette ette pidä lapsista ettekä aio niitä ikinä hankkia olette eksyneet tänne kaksplussalle?? ihmetyttää..

Ei kai koske mua, kun kuitenkin lapsista pidän, mutta vastaan silti, koska en lapsia halua... Olen siis lastenhoitaja ja kerran googletin jotain ongelmaa ja päädyin tänne.

Mulla on lapsia kaksi kappaletta ja sisaruksillani myös sekä monilla kavereilla lapsia. Mutta..mulla on myös pari ystävää jotka ei yhtään välitä lapsista tai halua omia, ja joskus kun harvoin lähden ulos soitan heille ja pidetään hauskaa ja puhutaan kaikesta muusta kuin lapsista. Itsellekin ihan virkistävää vaihtelua, kun kuitenkin muiden äiti-kavereiden kanssa juttu menee lapsiin yms.

Mites te jotka ette ette pidä lapsista ettekä aio niitä ikinä hankkia olette eksyneet tänne kaksplussalle?? ihmetyttää..

No puhutaanhan täällä Mitäs Nytillä muustakin kuin lapsista! :o Tykkään palstasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ann:

No puhutaanhan täällä Mitäs Nytillä muustakin kuin lapsista! :o Tykkään palstasta.

no puhutaan paljonkin mutta onhan näitä keskustelupalstoja pilvin pimein.. täällä kuitenkin hyvin suuri osa aloituksista liittyy lapsiin. Luulis että alkaa tympimään jos lapsia ei siedä eikä aihe kiinnosta

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ei nyt varmaan sellaisia jotka "ei voi sietää", mutta useita kyllä löytyy joilla ei ole omia lapsia eikä sellaisia haluakaan. Eivätkä omien sanojen mukaan edes välitä lapsista, tunnustavatpa monien lasten suorastaan ärsyttävän heitä. Joillakin sattuu olemaan joitain tiettyjä lapsia joihin ovat kuitenkin tykästyneet.

peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ann:

no puhutaan paljonkin mutta onhan näitä keskustelupalstoja pilvin pimein.. täällä kuitenkin hyvin suuri osa aloituksista liittyy lapsiin. Luulis että alkaa tympimään jos lapsia ei siedä eikä aihe kiinnosta

Ei kyllä mua ole alkanut tympimään. Toki käyn muillakin palstoilla ja eihän niitä lapsiaiheisia keskusteluja ole pakko avata ;) Esim. joku Suoli24 on ihan täyttä paskaa ja siellä vaan haukutaan koko ajan, jopa enemmän kuin täällä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
no ei oo sellasia jotka ei voi sietää, mutta sellasia on jotka tietää ettei halua koskaan omia lapsia.

Samoin.

Ei pysyis kauaa ystävänä sellanen, joka ei lapsia vois sietää kun minne minä menen, tulee lapsi mukana.

Yks kaveri oli tavallaan, ei kovin läheinen, eikä häntä ole näkynyt lapsen syntymän jälkeen. Pari kertaa olen kysynyt kuulumisia, hän on vastannut lyhyesti. Kiertoteitse olen saanut kuulla, ettei hän hyväksy mun valintaani ja pitää mua ihan idioottina koska halusin nuorena lapsen. On sitä mieltä, että olen heittänyt elämäni hukkaan.

Ystävät kaikki tykkää lapsista, mutta oma äitini ei :/
Ei tykännyt meistäkään veljen kanssa kun oltiin lapsia, eikä tykkää lapsenlapsistaankaan.

Oma häviönsä, ei sinänsä ole multa poissa, paitsi tietty siinä mielessä ettei lapsillani ole kuin yksi mummi, tosin se onkin mummi joka tosissaan tykkää kaikista 11 (ja kohta 12) lapsenlapsestaan :D