Onko sinulla ollut syrjähyppyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coocie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Coocie

Vieras
Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:
Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?

Ei ole, mutta voisi olla.

Ei se kannata. Jätä ensin nykyinen ja sitten mene vasta vehtaamaan muiden kans, ei kannata tahallaan aiheuttaa mielipahaa muille (nykyiselle kumppanille ). Meillä kesti aikansa, ennen kun mun syrjähypystä toivuttiin, ja voin kyllä sanoa, etten tee sitä enää koskaan.

On ollut. Sekä yhden illan juttuja, että pari pidempää suhdetta. Asuin jopa avoliitossa kahden miehen kanssa samanaikaisesti :snotty:
Nuoruus ja tyhmyys. En ole ylpeä noista jutuista, toisaalta en juuri niitä kadukaan. Kaikki kokemani on kuitenkin opettanut mulle jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On ollut. Sekä yhden illan juttuja, että pari pidempää suhdetta. Asuin jopa avoliitossa kahden miehen kanssa samanaikaisesti :snotty:
Nuoruus ja tyhmyys. En ole ylpeä noista jutuista, toisaalta en juuri niitä kadukaan. Kaikki kokemani on kuitenkin opettanut mulle jotain.

miten toi avoliittokuvio oikein käytännössä onnistui? :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Asuin kahdessa eri maassa vuorotellen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Asuin kahdessa eri maassa vuorotellen.

wau! ;)

Ap toki voit olla uskoton miehelles, mutta suo sama hällekkin, ja sillon kannattaa vaikka avointa liittoa reilulla pelillä, mikä oikeus sulla olis harrastaa salarakkaita ja miehelläs ei? Ottakaa rehellisesti rakastajat

Yhteistyössä