"vierailija"
:OJos joku hirveen pelottava hirviö tulis mikä 99% mahdollisuudella tappais tai myrkyttäis sut ni tappaisitko sen jos ois mahdollisuus, vai tökkisitkö vähän vaan kepillä?
mitvit?!
:OJos joku hirveen pelottava hirviö tulis mikä 99% mahdollisuudella tappais tai myrkyttäis sut ni tappaisitko sen jos ois mahdollisuus, vai tökkisitkö vähän vaan kepillä?
Unohdin tästä pelkoni pellejä/klovneja kohtaan.Araknofobia, tosin nykyään ei enää ihan niin pahana.
Pelkään isoja koiria. Mä olen esim. etsinyt itselleni sellaisen lenkkireitin, että sen varrella ei ole pihoissa yhtäkään koiraa. Ja jos lenkin aikana tulee koiria vastaan, vaihdan tien toiselle puolelle.
Pelkään kulkea pimeällä ulkona.
Sitten on sosiaalinen fobia.
Ja kun olisin nätisti ohjannut sen kyyn pois niin sekö muka ei olisi seuraavana päivänä tullut takaisin, täällä kun niille riittää ruokaa eli hiiriä ja myyriä?Urpo! tapoit käärmee tahallasi! huh huh,oisit voinut jollain kepillä vähän sitä usuttella,olisi kyllä luikerellut tiehensä.
Käärmeet on söpöjä!
Ajatteleppas karmaa
Mä kans pelkään että joudun magneettiin joskus. :/ Mä varmaan pelkäisin että ne hoitsut unohtaisi mut sinne ja olisivat tunnin jossain kahvilla...Aivan kamala paikka magneettikuvauksen putki. Kaksi kertaa ollut ja nyt on semmoinen ahtaanpaikankammo, etten kovin pieneen umpihissiin mene. Tavarahissi on minun hissi.
Taas iski hirveän hien päälle kun ajattelenkin sitä hirveätä naksuvaa kuvausputkea.
Itse olen joitain kertoja ollut sairaalassa ja kerran semmosessa rekassa magneettikuvissa. Ja ymmärtääkseni siellä voi ihan vapaasti puhua niille hoitsuille (ellei ole juuri pää kuvattavana, niinkuin minulla...).Mä kans pelkään että joudun magneettiin joskus. :/ Mä varmaan pelkäisin että ne hoitsut unohtaisi mut sinne ja olisivat tunnin jossain kahvilla...
No hyvä että siinä on läsnä joku hoitsu, mä olen luullut että ne menee vähän kauemmaksi.Itse olen joitain kertoja ollut sairaalassa ja kerran semmosessa rekassa magneettikuvissa. Ja ymmärtääkseni siellä voi ihan vapaasti puhua niille hoitsuille (ellei ole juuri pää kuvattavana, niinkuin minulla...).
Etenkin siellä rekassa se hoitsu (mies) jutteli tosi paljon ja kertoi koko ajan mitä tekee ja milloin tulee pistämään varjoainetta ym. Mutta totta, onhan se inhottavaa vain maata siellä ilman että näkee mitä ympärillä tapahtuu. Ja tulee fiilis että jotenkin on ihan mahdotonta olla paikoillaan, koko ajan lihakset nykii ja tuntuu että pilaa sen kuvauksen
Ei ole mukava paikka se magneettikuvauksen putki. Kerran olin kun jotain alaselkäkipuja tutkittiin. Kuvaus oli juuri semmoisessa rekassa joka oli ajettu sairaalan seinään kiinni ja sisältä kiivettiin ylös missä laitteet oli. Siihen laverille vaan selälleen ja hoitsu liu'utti sisään putkeen kuin johonkin krematorion uuniin. Nenä melkein kiinni yläosassa. Musiikkia olisi kuulema pitänyt kuulua, mutta olipa juuri silloin rikki nekin vehkeet. 35 min. kesti sitä naksutusta ja hoitsu ei puhunut kuin kerran kun sanoi, että hetken kestää vielä.Etenkin siellä rekassa se hoitsu (mies) jutteli tosi paljon ja kertoi koko ajan mitä tekee ja milloin tulee pistämään varjoainetta ym. Mutta totta, onhan se inhottavaa vain maata siellä ilman että näkee mitä ympärillä tapahtuu. Ja tulee fiilis että jotenkin on ihan mahdotonta olla paikoillaan, koko ajan lihakset nykii ja tuntuu että pilaa sen kuvauksen
:/ Harmin paikka. Itselläni ei koskaan ole huonoja kokemuksia magneettikuvauksista. Ehkä syynä on se että teinistä asti kuvauksissa olen käynyt ja silloin ekoilla kerroilla ehkä hoitsut olivat "yliystävällisiä" kun oli lapsi kyseessä.Jos vielä semmoiseen joudun, niin vaadin kyllä semmoiset kokaiinit, että on taju turtana ja millään ei ole väliä. Nyt taaskin kun ajattelee, niin oikein värisyttää pelosta.
Mulla toi korkeenpaikan kammo on sellainen, et pystyn ehkä kiipeämään sinne katolle puoleen väliin rappusia, mutta sitten tulee stoppi ja jämähdän paikoilleni. En pääse ylös enkä alaspäin.Mulla on ahtaanpaikan- ja korkeanpaikankammo, mutta ne ovat aika lieviä, en esim. pelkää lentämistä tai omakotitalon katolle kiipeämistä. Hämähäkit aiheuttaa sellasen selkärankareaktion, mutta jos ne ei tule kohti, se menee ohi.
Mulla on on yksi ihan oikea fobia, sellainen jota en voi katsoa yhtään ilman että se kuva palaa verkkokalvolle ja jos katson pidempään, pyörryn. Se on niin harvinainen, etten ole kuullut muilla olevan vastaavaa, paitsi äidilläni nuorena ja siskollani lievempänä. En voi laittaa sitä edes tähän, sillä aina löytyy joku, jonka mielestä on niin hauskaa säikytellä mua sopivalla kuvalla. Onneksi näitä kuvia ym. ei juuri tule arkielämässä vastaan.
Se, että joku eläin ei ole rauhoitettu, ei tarkoita sitä, että sitä pitäisi vimmatusti hullun kiilto silmissä tappaa? Kaltaistesi kiihkotappajien takia kyykanta on Suomessa romahtanut. Muualla Euroopassa kyy on rauhoitettu, mutta täällä Suomen junttilassa sitä ei ole tapahtunut.Tulen kyllä tappamaan vastaisuudessakin käärmeen jos ne tunkevat pihalle tai lähimaastoon, kyy ei ole rauhoitettu.