Onko sinulla jotain maailmanlaajuisesti harvinaista ominaisuutta?

  • Viestiketjun aloittaja poikkeava
  • Ensimmäinen viesti
Olen vasenkätinen. Kai sekin luokitellaan harvinaisuudeksi, kun n. 15% maapallon väestöstä on vasenkätisiä.
Mutta en ole kuitenkaan umpivasuri, vaan onneksi pystyn näppärästi vaihtamaan kätisyyttä, kun maailma on suunniteltu oikeakätisille. Kirjoittamisessa olen huono, joten kynänkäyttö vaan vasurilla ja sekin huonolla käsialalla.
 
hammasotus myöskin
Voisitko antaa lisätietoja?
Mä en ole tuo, keneltä kysyit, mutta mulla on ollut ylhäällä viisaudenhampaiden takana useampi pikkuhammas. Ei ne kai viisureita ole nimeltään, enkä tiedä niiden nimeä. Hammaslääkäri vähän ihmetteli, että kuinka mua muka voi niin jomottaa ja sattua, kun eihän ne viisurit ole edes puhjenneet. Röntgenissä sitten paljastui näitä pikkuhampaita, taisi joku löytyä vasta poistovaiheessa. Sitä en tiedä, minkälaiset juuret näillä oli.

Mun molemmilla vanhemmilla on ollut kai yhdet tuollaiset ylimääräiset hampaat ja mä sit perin molemmilta. Saattoi mulla olla toisella puolella kaksi ja toisella puolella kolme pikkuhammasta viisureiden takana. Ne ei siis olleet puhjenneet, vaan painoivat vaan siellä ikenen sisällä siihen malliin, että oli tullut kolo poskionteloonkin, tai en tiedä tuliko se kolo poistovaiheessa vasta. Mutta kylläpä jomotukset helpotti, kun pääsi viisureiden lisäksi viidestä muustakin hampaasta eroon!
 
aapee.
Siniset silmät ja valkoinen iho.
Jos ajatellaan niin, että olet vaikkapa 30 hengen porukassa, niin aika monta samanlaista ryhmään osuus kanssasi. Myös vasenkätisiä osuu todennäköisesti ainakin toinen samaan joukkoon.

Jos sinisiin silmiin ja valkoiseen ihoon yhdistää aidosti vitivalkoiset hiukset aikuisella, niin sitten vasta akaa kuulumaan oikeasti harvinaisuuksien joukkoon.
 
Haloo taas
[QUOTE="Jenis";30796148]_Maailmanlaajuisesti_ harvinaista. Luitko otsikon?[/QUOTE]

No luin. Ei siniset silmät ja valkoinen iho niin harvinaista kuitenkaan ole. Ei voi puhua harvinaisesta ominaisuudesta vaikka maailmanlaajuisesti sinisilmäisiä valkoihoisia onkin vähän.
 

Yhteistyössä