Onko sinulla hintaa, josta suostuisit maksulliseen seksiin?

En maksaisi itse, en ainakaan usko. Ehkä jos vammautuisin niin, että itsetyydytys ei toimisi ja kukaan ei haluaisi perinteisin keinoin.

Taas maksusta antaminen... riippuisi niin tilanteesta. Ilmaiseksi lähtisi jos olisin sinkku ja toinen tarpeeksi hykerryttävä, mutta tässä elämäntilanteessa saisi olla aika järkyttävä summa ja kohtuullinen pyyntö. Mutta eiköhän se kuitenkin ole mahdollista viimeistään sellaisessa tilanteessa kun kuolema perhettä uhkaa...
 
Jos olisin sinkku ni jossain muutamissa satkuissa tai tonneissa liikkuis mutta nykytilanteessa vois olla miehelläkin mielipiteensä. Veikkaan kuitenkin että on sen verta järkevä et jos vaikka sata tonnia saisi ni antais mun käydä tienaamassa. Sillä rahalla kun helpottaa elämää vähän vitusti piiiiiitkäksi aikaa ja tavallaan työtä se olis siinä missä muukin. En mä nyt varsinaisesti neitsyt ollu ennen kun tavattiin ja miehelläkin kokemusta vähintään riittämiin mutta jos joku akka sille sata tonnia maksaisi et saisi munaa ni mä sanoisin että anna mennä vaan!
 
"..."
on olemassa muutama ihminen jolle pesää irtoais ihan ilmaiseksi jos sattuis sopiva tilaisuus eteen mutta jos ei tartte kakkosta korkata tai muutakaan pervoa tehdä niin multa sais n. 400e-700e pari tuntia :) kerran viikossa... CSI horatio lle voisin muutaman kympin maksaa yöstä...
 
  • Tykkää
Reactions: Cherry Maua
Jos olisin sinkku ni jossain muutamissa satkuissa tai tonneissa liikkuis mutta nykytilanteessa vois olla miehelläkin mielipiteensä. Veikkaan kuitenkin että on sen verta järkevä et jos vaikka sata tonnia saisi ni antais mun käydä tienaamassa. Sillä rahalla kun helpottaa elämää vähän vitusti piiiiiitkäksi aikaa ja tavallaan työtä se olis siinä missä muukin. En mä nyt varsinaisesti neitsyt ollu ennen kun tavattiin ja miehelläkin kokemusta vähintään riittämiin mutta jos joku akka sille sata tonnia maksaisi et saisi munaa ni mä sanoisin että anna mennä vaan!
Helppoa olis elämä. Tosin jotenkin luulen, että ne keillä eniten on munan tai kauniisti sanottuna vulvan tarvetta, ei ole varaa maksaa siitä. Ja ne keillä on/olis varaa maksaa siitä, valikoi hemmetin tarkkaan, kelle ja millä perusteella maksavat. Oletan....
 
Herra Pumpuli
[QUOTE="...";25788536]on olemassa muutama ihminen jolle pesää irtoais ihan ilmaiseksi jos sattuis sopiva tilaisuus eteen mutta jos ei tartte kakkosta korkata tai muutakaan pervoa tehdä niin multa sais n. 400e-700e pari tuntia :) kerran viikossa... CSI horatio lle voisin muutaman kympin maksaa yöstä...[/QUOTE]

Riittäiskö että pitäis koko operaation ajan pään 45 asteen kulmassa, sanois kähisten h-hetkellä jotain nasevaa "I cum now and you will be left cold" ja ottais samalla aurinkolasit pois silmiltä. Voisin vielä tehostaa elämystä soittamalla aurinkolasien poiston jälkeen sulle sen CSI:n tunnarin c-kasetilta.

Ps. ei tarttis maksaa edes muutamaa kymppiä
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
Herra Pumpuli
Neiti "...", kuten hyvin tiedät, kärsin julkisuuden kiroista ja siksi varmasti löydät kuvani googlea käyttämällä. Koska olen naamioitunut tätä Suomen vierailuani varten, pitää sinun kuvitelmissasi hieman tummentaa hiusteni väriä, lisätä kevyt sänkiparta, poistaa muutama vuosi, vaihtaa ammattini vähemmän huomiota herättävään ja varautua ylipäätään pettymään. Mitä maksamiseen tulee, niin en tee tätä rahasta ja olen otettu kun vakuutuit kielitaidostani jo etukäteen ;)
 
Riittäiskö että pitäis koko operaation ajan pään 45 asteen kulmassa, sanois kähisten h-hetkellä jotain nasevaa "I cum now and you will be left cold" ja ottais samalla aurinkolasit pois silmiltä. Voisin vielä tehostaa elämystä soittamalla aurinkolasien poiston jälkeen sulle sen CSI:n tunnarin c-kasetilta.

Ps. ei tarttis maksaa edes muutamaa kymppiä
Siis CSI-Las Vegasin The Whon 'Who are you':n? Vai CSI New Yorkin The Whon Baba O'Rileyn????
 
"tytteli"
Hmmm. Jos olisin sinkku, niin pienempikin summa riittäisi, mutta koska seurustelen, niin tarttisin hiukkasen enemmän. Luulen, että jos joku oikein kovin haluaa multa pimperoa saada, niin kyllä hinnasta puhua voidaan. Tarvisi vain olla sen verran suuri summa, että tuo äijäkin mulle luvan myöntäisi.
 

Yhteistyössä