Onko sinulla hintaa, josta suostuisit maksulliseen seksiin?

naenen
Kyllä minä voisin harjoittaa tuota maailman vanhinta ammattia esim tuolla 200e/h. Harmittavasti vaan ei mahtais kukaan niin paljoa maksaa.

Jos olis tiukka paikka rahan kanssa, niin mieskin varmaan ymmärtäisi :D
 
Herra Pumpuli
[QUOTE="Minna";25788269]Haluaisin nähdä sen ihmisen, joka haluaisi maksaa mulle seksistä yhtään mitään :LOL: :LOL:[/QUOTE]

Ihan pikkuhetki, me kaikki totaaliset luuserimiehet jotka ollaan eksytty tänne ollaan just nyt postaamassa omakuvia sun vastaukseen.
 
"Vieras"
Hmm. Periaatteessa en voisi ottaa siitä rahaa. Mutta ensirakkauteni kanssa voisin maata kerran, jos mieheni kävisi häntä tarpeeksi sääliksi. Me kun ei koskaan maattu, eikä hänellä nytkään ole ketään. En ottaisi rahaa, en ole huora. Enkä tekisi ilman että mieheni antaisi luvan myötätunnosta ystäväänsä kohtaan. Mieheni ei vain ole niin myötätuntoinen, eikä ensirakkauteni ole niin sika, että pyytäisi.
 
No jos mieheni mielestä se olisi hyvä juttu niin ehkäpä voisinkin, mutta se olisikin kyllä ihan hemmetin kallista. :D
Niin kallista että eläisin lopunelämääni sillä makeasti, millään tuhansilla ei tod irtoisi. :D
Mulla on sellanen muistikuva, että olen vastannut tällaiseen kysymykseen joskus kieltävästi täällä, mutta ehkä olen lutkaantunut. :LOL:
Jos yhteisestä sopimuksesta diilaisin meille millejä niin eipä tuo yksi ilta tuntuisi niin vakavalta...varmaan...no todennäköisesti tätä ei tarvitse vakavissaan koskaan harkita.

Jos kyse taas olisi vaikka lapseni nälkäkuolemasta, myisin vaikka leivästä jos muuta mahdollisuutta ei olisi. En edes harkitsisi.
 
Itse asiassa, nyt kun hieman pengon sisäistä muistitikkuani, niin muistan, että mulle on joskus tarjottu rahaa seksistä..ihan sinkkuna ollessani ja mä lähinnä tuohduin asiasta, että ehkä tässä ei niin retee kannata ollakaan...:whistle:
 
[QUOTE="Minna";25788269]Haluaisin nähdä sen ihmisen, joka haluaisi maksaa mulle seksistä yhtään mitään :LOL: :LOL:[/QUOTE]

Sama täällä:wave:

Siksi on ihana kysyä asioita, ja ylipäänsä puhua asioista, jotka eivät voisi olla totta/toteutua:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;25788343:
Mä olen ihan varma että kuka tahansa nainen suostuisi jos hinta olisi tarpeeksi korkea. Vaikka kuinka muuta väittävät. Paitsi ehkä miljonäärin ei enää tarvitsisi.
No ehkei kaikkia kiinnosta raha niin paljon? Turha väittää, että kuka tahansa. Kaikki varmaan pakon edessä sitä tekisi, muttei muuten. Onhan tässä maailmassa vaikka minkälaisia nunnia, antimaterialisteja jne. :p
 
"Noo"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25788320:
Hmm... en mä nyt mitään kamalan suurta summaa haluaisi maksaa. Riippuu tietysti, kenet milläkin rahalla saisi.

Sais roikkuu tai olla roikkumatta ihan rauhassa, en maksais, ois kuka hyvänsä.

Kai mää oon sit jo niin ikäloppu.
 
En tiedä. Riippuisi mitä minulta haluttaisiin ja kuka haluaisi. Jos summa olisi suuri, vaikkapa tuhansissa euroissa liikkuva, eikä minulta haluttaisi kuin pieni pikainen pano, olisi rahanhoukutus suuri, mutta enpä tiedä silti olisinko silloin ostettavissa, riippuisi ostajasta.

Jos sitten taas elämässä kaikki heittäisi häränpyllyä, Suomeen tulisi joku kamala kriisi- ja hätätilanne, jossa olisin lasten kanssa yksin, eikä olisi muuta keinoa ansaita leipää lapsille kun myydä itseään, ei sen summan tarvitsisi olla kovinkaan suuri.
Näinhän se menisi. Kaikki on niin suhteellista.
 
mama :D
Juu, oon monesti pohtinut. :D

Tulin siihen tulokseen että jossain 400-500eurossa pyöris. Tietty, en laskenut että kukaan todella etova haluais mua jyystää.

Ja sen pitäis nimenomaan olla sellasta jyystämistä, ei mitään rakastelua. Ei suutelua.
 

Yhteistyössä