kenestä ( jos rajataan tämä vaikka elokuvatähtiin) olisit valmis maksamaan? ( jos olisit edes valmis maksamaan)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25788320:Hmm... en mä nyt mitään kamalan suurta summaa haluaisi maksaa. Riippuu tietysti, kenet milläkin rahalla saisi.
Ahaa aiotko tarjota hintaa?Tiiru, hoi! Tuu meseen. En jaksa yksäriä lähettää. On asiaa.
No ehkei kaikkia kiinnosta raha niin paljon? Turha väittää, että kuka tahansa. Kaikki varmaan pakon edessä sitä tekisi, muttei muuten. Onhan tässä maailmassa vaikka minkälaisia nunnia, antimaterialisteja jne.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;25788343:Mä olen ihan varma että kuka tahansa nainen suostuisi jos hinta olisi tarpeeksi korkea. Vaikka kuinka muuta väittävät. Paitsi ehkä miljonäärin ei enää tarvitsisi.
Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25788320:Hmm... en mä nyt mitään kamalan suurta summaa haluaisi maksaa. Riippuu tietysti, kenet milläkin rahalla saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25788320:Hmm... en mä nyt mitään kamalan suurta summaa haluaisi maksaa. Riippuu tietysti, kenet milläkin rahalla saisi.
Voisin mä tonnin maksaa yhdestä yöstä tämän kanssa:kenestä ( jos rajataan tämä vaikka elokuvatähtiin) olisit valmis maksamaan? ( jos olisit edes valmis maksamaan)
Näinhän se menisi. Kaikki on niin suhteellista.En tiedä. Riippuisi mitä minulta haluttaisiin ja kuka haluaisi. Jos summa olisi suuri, vaikkapa tuhansissa euroissa liikkuva, eikä minulta haluttaisi kuin pieni pikainen pano, olisi rahanhoukutus suuri, mutta enpä tiedä silti olisinko silloin ostettavissa, riippuisi ostajasta.
Jos sitten taas elämässä kaikki heittäisi häränpyllyä, Suomeen tulisi joku kamala kriisi- ja hätätilanne, jossa olisin lasten kanssa yksin, eikä olisi muuta keinoa ansaita leipää lapsille kun myydä itseään, ei sen summan tarvitsisi olla kovinkaan suuri.