Sain tuon saman runon omalta äidiltäni äitienpäivän aikoihin ja voi, kyyneliltä ei voinut välttyä...
Oma lapsi on KAIKEN arvoinen. Oman lapsen puolesta tekisi ihan mitä vain. Äidinrakkaus on jotain ihan käsittämätöntä, jonka vain toinen äiti voi tajuta.
Oma vauvanikin tuli hieman yllätyksenä, mutta raskausaikana ehti tottua ajatukseen, että meitä on pian 3. Lähinnä olin huolissani, miten osaan hoitaa vauvaa, mutta se tulee ihan luonnostaan ja sairaalassa kyllä opettavat.
Minulla on riittänyt omaa aikaa hienosti, sillä mies hoitaa vauvaa aivan yhtä paljon kuin minäkin (työpäivänsä jälkeen), vain syöttöihin mies ei pysty osallistumaan, kun vauva on toistaiseksi pelkällä rintaruoalla.
Seksikin meillä luistaa

. Öisin tulee nukuttua koko ajan paremmin (alussa vauva söi yölläkin ½t-2t välein...), jopa 6t pätkiä. Ja vaikka oisi kuinka kiukkuinen tahansa, oman vauvan/lapsen hymy riittää pelastamaan päivän. Pitäisi saada lapsen naurua nauhoitettua, että sitten kun myöhemmin töissä ärsyttää, niin kuuntelisi sitä.
Ainoa, mitä minulla on tällä hetkellä vähemmän, on raha (olen vanhempainlomalla). Se on kuitenkin vain rahaa!
Joku viisas on joskus sanonut, että ""lapsiin tuhlatun ajan saa moninkertaisena takaisin"". Totta se on!