Onko SEN koolla väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joooo";23283284]Onko pimpin koolla väliä?[/QUOTE]

On! Miksei ole. Siis ihan kaikella on väliä. Ulkoisilla avuilla, luonteella, varallisuudella, ihan kaikella. Se on sitten ihan oma lukunsa, mikä kenellekin riittää. Toiselle kelpaa pienempi värkki, ja jos on piukat paikat, ei kovin isoa voi halutakaan. Toisen värkki taas on väljempää sorttia, eikä pienellä voi kuin kutitella klitorista, mutta sekin joillekin riittää kyllä.

Omituista olisi jos koolla ei olisi väliä. Ihan rehellisesti ei kai kukaan voi sanoa, että sillä ei ole väliä. Kengän koolla ei luulisi olevan niin isoa merkitystä, mutta monelle naiselle on kova paikka, jos miehellä on pienempi jalka...

[QUOTE="vieras";23282974]Onko SEN koolla väliä?[/QUOTE]

On. Sen on oltava erektiossa 15 cm pitkä mitaten häpyluusta ja ympärysmitaltaan 12 cm. Pienempi ei riitä ja isompi sattuu. Kun olin parikymppinen, kävi isompikin mela, mutta silloin en osannut toosaani käyttää eli olin rakastellessa mallia lahna. Kun kohtu ja vagina supistelevat, isompi sattuisi ihan s.. hirveästi.

[QUOTE="vieras";23282974]Onko peniksen koolla väliä? Onko olemassa ihannemittaa? Korreloiko penis mieltymykset ja emättimen koko keskenään? Onko ISO näyttävä?[/QUOTE]

On sillä. Mutta se ihannemitta (JA PAKSUUS!!!) on jokaisella naisella omansa.

On! Miksei ole. Siis ihan kaikella on väliä. Ulkoisilla avuilla, luonteella, varallisuudella, ihan kaikella. Se on sitten ihan oma lukunsa, mikä kenellekin riittää. Toiselle kelpaa pienempi värkki, ja jos on piukat paikat, ei kovin isoa voi halutakaan. Toisen värkki taas on väljempää sorttia, eikä pienellä voi kuin kutitella klitorista, mutta sekin joillekin riittää kyllä.

Omituista olisi jos koolla ei olisi väliä. Ihan rehellisesti ei kai kukaan voi sanoa, että sillä ei ole väliä. Kengän koolla ei luulisi olevan niin isoa merkitystä, mutta monelle naiselle on kova paikka, jos miehellä on pienempi jalka...
:laugh: Tuolaista asiaa ei ole tullut koskaan ajatelleeksi, kun mulla ei koskaan ole ollut itseäni pienijalkaisempaa miestä.