Onko seksin paikka aina makuuhuoneessa???

Olen lueskellut näitä juttuja seksin harrastamisesta lasten tulon myötä. Usein kerrotaan, että ei voi olla tai harvakseltaan ollaan, kun lapsi/lapset nukkuu samassa huoneessa. No hoh hoijaa, asunnossa on varmaan muitakin huoneita! Kertoo mielikuvituksen puutteesta, jos em syyhyn vetoaa. Kerran pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni, ja antaa mennä vaan.
Meilläkin nukkuu kaksi lasta, 1 ja 3 v, samassa huoneessa. Aktiivinen petielämä ei siitä kärsi. Olemme seksiä kaksi kolme kertaa viikkoon kaikkialla muualla kuin makkarissa eikä ne lapset herää kunhan ei rupea täydestä kurkusta kiljumaan.
Ei ole provo, mutta ärsyttää ainainen valitus siitä, että ei voi olla kun... plaa plaa. Kaikki on itsestä kiinni!
 
viuhahdus
Mä haaveilen eri paikoista,makkari alkaa oleen aika tylsä.Kumpa mies panis mua vaikka alakerran varastotiloissa betoniseinää vasten :)Jos sitä uskaltais tenavien nukkuessa luikahtaa.Siellä voi kyllä törmätä tuttuihin......arg.
 
Me ei olla juurikaan ikinä makuuhuoneessa, koska muissa huoneissa kuten esim. olkkarissa sohvalla voidaan valita paremmin meille sopivat asennot. Ei siksi, lähempänä se olohuone on meillä nukkuvia lapsia kuin aikuisten makuuhuone, heh... Eipä ole meitä (eikä kai lapsiakaan) häirinnyt vielä tähän asti.
 
ja ja
ja sexiähän voi harrastaa melkein mis vaan.. :)

esim. yks kiva on kun kylppärissä on juuri pesemässä hampaita/kasvoja ,tulee mies takaapäin YLLÄTTÄEN ..JA vetää hiuksista
..huh huh...

oven saa kyllä lukkoonkin..

Tuo kylppäri/wc vois olla kiva myös kylässä..heheh :p :wave:

Vaatehuonekin on hyvä.. yms.onhan niitä..
 
Ei meillä ainakaan... ;) sitä tulee otettua pikaisia vaikka alakerran vessassa kun lapset leikkii ylhäällä.... Illalla olkkarissa kun mukelot nukkuu, vähän piilotellen peiton alla jos sattuu joku tulemaan alas yhtäkkiä(onhan se luonnollista et isi ja äiti halii...)...

Ja makkarissa säilyy hauskuus kun on vaihtelua...

Onneks tulee kesä.... ;) <br><br>
 
ANU24
Päivällä usein olohuoneessa levitettävällä sohvalla ja sit suihkussa illalla kun tyttö nukkuu!
Tottakai makuuhuonekin on käytössä paljon ainakin toistaiseksi,saa nähdä sit kun tyttö kasvaa miten käy
 

Yhteistyössä