vieras
Tuossa vaiheessa se kaverisuhde muuttui parisuhteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Kyllä mä olen ainakin rakastunut tässäkin parisuhteessa ennen kuin on ollut minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä. Entäs ihmiset jotka odottaa avioliittoon? Rakastaa toisiaan vaikka 5 vuotta ennen kuin harrastavat seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Toki toista voi rakastaa ilman seksiä (isää, äitiä, ystävää, siskoa...), mutta ei parisuhteessa. Minun mielestäni seksi kuuluu aika keskeisenä osana parisuhteeseen. Taukoja voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:En tarkoittanutkaan, että seksi ei kuuluisi parisuhteeseen, mutta voin listata ainakin 10 asiaa hyvästä parisuhteesta ennen seksiä. Seksi on seksiä, mutta rakkaus on mielestäni ihan eri juttu, ja toista voi rakastaa, vaikkei koskaan harrastaisi seksiä tämän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Eihän ne toisiaan sulje pois! Tasaveroiseen (?) rakkauteen kuuluu hyvä seksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Seksi ja rakkaus taas mun mielestä ihan eri tasolla keskenään, hyväkään seksi ei ole koskaan parempaa kuin tasaveroinen rakkaus.
5vuotta rakastettiin ilman seksiä,ja harrstettiin seksi seksinä muiden ihmisten kanssa.