Mulla oli kerran sellainen suhde jossa ei harrastettu seksiä.En pitänyt sitä silti kaverisuhteena,me oltiin jotain siltä väliltä ja silti ei oikein mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:On se aika tärkeää mielestäni. On sitä paljon muita tärkeämpiä asioitakin mutta ei se ole parisuhde jos ei ole seksiä, silloinhan se on kaverisuhde.
ai jaa. no ei ihme ettei mulla oo miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Todellakin on.
Neuvolapsykologi sanoo että seksi on kolmasosa parisuhteesta.
Mitä se rakkaus sitten oikein on?Alkuperäinen kirjoittaja se on turhaa:ei ole. rakkaus on tärkeämpää!!
Mä en allekirjoita neuvolapsykologin väitettä, mutta tässä yliseksuaalisessa maailmassa nykyään jostain syystä halutaan uskotella noin.Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Todellakin on.
Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja anis:ai jaa. no ei ihme ettei mulla oo miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Todellakin on.
toisesta välittämistä, halaamista, suutelemista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä se rakkaus sitten oikein on?Alkuperäinen kirjoittaja se on turhaa:ei ole. rakkaus on tärkeämpää!!
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluva rakkaus sisältää seksiä.
Seksi ja rakkaus taas mun mielestä ihan eri tasolla keskenään, hyväkään seksi ei ole koskaan parempaa kuin tasaveroinen rakkaus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä se rakkaus sitten oikein on?Alkuperäinen kirjoittaja se on turhaa:ei ole. rakkaus on tärkeämpää!!
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluva rakkaus sisältää seksiä.
että jos asi on näin niin en ihmettele miksei minulla ole miestä. en pidä seksistä se kuvottaa minua.Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja anis:ai jaa. no ei ihme ettei mulla oo miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Todellakin on.
Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä en allekirjoita neuvolapsykologin väitettä, mutta tässä yliseksuaalisessa maailmassa nykyään jostain syystä halutaan uskotella noin.
Mä olen tätä mieltä myöskin.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:On se aika tärkeää mielestäni. On sitä paljon muita tärkeämpiä asioitakin mutta ei se ole parisuhde jos ei ole seksiä, silloinhan se on kaverisuhde.