onko seksi oikeasti tärkeää parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja anis
  • Ensimmäinen viesti
juu
On tärkeää. Jos ei harrasteta seksiä, olen kiukkuinen kuin mikäkin.... niin, ja kyllä suhe muutenkin tarvitsee seksiä... toinen tai molemmat kumppaneista hairahtuu ennen pitkää vieraisiin, jos seksiä ei ole...luultavasti.
 
no
on se tärkeää. Määrä vaihtelee vuosien varrella, mutta kyllä seksuaalisuus ja sen ilmaiseminen on ihan perustarve. Täysin seksittömässä parisuhteessa en vois elää, eikä se edes olis parisuhde.
 
sinikka
Onhan se tärkeää, mutta nyt 6 kk ilman ollaan oltu lääkärin kieltäessä seksin raskausaikana erittäin lyhyen kohdunkaulani vuoksi.
Että kyllä sitä ilmankin pärjää, me tosin tiedämme, että seksiä kyllä tulee taas synnytyksen jälkeen.
Mutta hyvin sitä muuta hellyyttä on riittänyt :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
On se aika tärkeää mielestäni. On sitä paljon muita tärkeämpiä asioitakin mutta ei se ole parisuhde jos ei ole seksiä, silloinhan se on kaverisuhde.
Mulla oli kerran sellainen suhde jossa ei harrastettu seksiä.En pitänyt sitä silti kaverisuhteena,me oltiin jotain siltä väliltä ja silti ei oikein mitään.

Enkä kyllä sanois et suhde ilman seksiä olis kaverisuhde.
 
Huumekoira
Mulle ainakin on. Mutta kaikkein tärkeintä on rakkaus. Jos rakkaus ei voi hyvin, seksi saattaa alkaa aiheuttaa riitoja ja vaikeuksia, eikä toimi, niinkuin sen pitäisi. Kun rakkaus on hyvin, seksi on kivaa eikä siitä tarvii tapella.
 
Pia
Toisille on ja toisille ei. Meillä sitä ei ole usein, koska kumpikaan ei pidä sitä tärkeänä. Kipinä kyllä syttyy hetkessä ja seksi on kiihkeää, mutta emme kaipaa sitä juurikaan.
 

Yhteistyössä