Onko seiskaluokkalaisten vanhempia, tai kasiluokkalaisten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
okei.. kiitos infosta...

Sitä en tiedä, onko koko maan peruskouluissa sama juttu, tuolla toisessa ketjussa olen jo oppinut, että alakoulun puolellakin voi olla aivan eri systeemit,kuin minun lasteni koulussa =)

joo no ne kyllä varmaan vaihteelee... meillä oli jotku ihmeen vaunut ja jokam vaunusta piti valita yks... muistankohan vielä mitä mulla oli... hmm.. matikkaa, elokuvaviestintää, kotsaa ja kässää... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
joo no ne kyllä varmaan vaihteelee... meillä oli jotku ihmeen vaunut ja jokam vaunusta piti valita yks... muistankohan vielä mitä mulla oli... hmm.. matikkaa, elokuvaviestintää, kotsaa ja kässää... :whistle:

Ja lukioissa on kuulema kurssitarjottimet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
meilä oli jo valinnaisin haku ja ei sanu tihan itse päätää, koska muuten hän olisi ottanut kieliä, joissa muutenki vaikeuksia. hiukan piti ojhjailla siihen mitä voi tarvita tulevaisuudessa. Liikuntaa hän kyllä halusi ottaa ihan vapaaehtoisesti ylimäräistä

älä sinä puutu ihan oikeesti jokaiseen asiaan. saako sun lapset edes pieriä ilman että kysyvät lupaa? tai seitsemän jälkeen?

Saako täällä vastata ilman että kysyy sinulta lupaa? :/

Mutta ap:lle kommenttina, vaikka esikoinen on vasta kuudennella, että hyvä aihe, pitääkin hänen kanssaan alkaa jo hissukseen pohtia valinnaisia :)

Öö, ei saa. Ainakaan jos kukaan ei vedä herneitä nenuseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö, ei saa. Ainakaan jos kukaan ei vedä herneitä nenuseen =)

Minä ketjun avaajana voin olla velvollisuuden tuntoinen ja hermostua, sillä itse kysyin, että saavatko lapset päättää ja siihen HERNETÄTI vastasi, niin että äläpäs kuulepas nyt yhtään ala siellä.... :D

Yhteistyössä