Seuraava uutuus on sitten verilettujogurttia :xmas: Rautaa :xAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Ette oo tosissanne, ettehän... :xmas:
Seuraava uutuus on sitten verilettujogurttia :xmas: Rautaa :xAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Ette oo tosissanne, ettehän... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Seuraava uutuus on sitten verilettujogurttia :xmas: Rautaa :xAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Ette oo tosissanne, ettehän... :xmas:
saako sitä syödä kun on raskaana? liisteria vaara?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sallittakoon,sä oot raskaana,muuten..huhhuAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä muuten taatusti ostan ja kokeilen tota jos oikeesti tulee kaupassa vastaan
Käsittääkseni ne kanapalaset on kypsennetty eli uskoisin, että voit huoletta syödäAlkuperäinen kirjoittaja uskallanko syödä?:saako sitä syödä kun on raskaana? liisteria vaara?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sallittakoon,sä oot raskaana,muuten..huhhuAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä muuten taatusti ostan ja kokeilen tota jos oikeesti tulee kaupassa vastaan
Joo tiineyden piikkiinAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sallittakoon,sä oot raskaana,muuten..huhhuAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä muuten taatusti ostan ja kokeilen tota jos oikeesti tulee kaupassa vastaan