Onko se todella MUN TEHTÄVÄ keskustella ja olla kärsivällinen ton mielenterveyspotilaan kanssa, joka häiriköi koko naapurustoa??

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Meillä on kans ollu suuria vaikeuksia seinänaapureiden kans. Ei myöskään oo haluttu muuttaa pois niiden takia koska asunto ja alue on meille ihanteellinen.

Meillä alkoi tapahtumaan kunnolla sitten kun tehtiin viime syksynä muiden asukkaiden kans porukalla valitus näistä naapureista. Meidän lisäks allekirjoittaneita oli 9. Tällä ja parilla muulla valituksella lopputulos oli se että irtisanoivat näiden naapurien vuokrasopimuksen päättymään 30.4.2009. Nyt on meno kuitenkin sen verran railakasta täällä että isännöitsijä yrittää lakiosaston ja poliisien kans hoitaa näille välitöntä häätöä..

Kannattaa miettiä tuollaista "joukkovalitusta". Mä kirjoitin siihen liitteeksi vielä pitkät listat kaikista näiden naapurien aiheuttamista häiriöistä.

Nää on hankalia hommia koska vuokralaisen oikeudet on aika kovat joten tarvii tosi paljon näyttöjä ennenku asia etenee. Meillä on näyttöjä täällä vaikka kuinka mutta hitaasti etenee silti. Onneksi viimestään keväällä saadaan tänne rauha.

Voimia teille, tollanen on tosi raskasta! :hug:
Thanks... Onneksi teillä asia sentään etenee. Hitto, voisinkohan mä saada tuolta asuntotoimistolta entisten asukkaiden tiedot? Jonkinlainen kimppavalitus on myös harkinnassa.
Tohon en kyl osaa sanoo mitään..

Mutta poliiseja kannattaa soitella paikalle aina kun syytä on. Meillä on isännöitsijä just tätä sanonut, mitä enemmän syytä niin sitä nopeempaa saadaan nuo pihalle. Ja poliisit taas voi soittaa ambulanssin paikalle jos kattovat että on tarpeellista. Näin kävi meillä tossa vähän aikaa sitten..

Jos ei isännöitsijän kans hommat pelaa niin ota yhteyttä hänen esimieheensä. Täälläkin on soiteltu kaikki aluepäälliköitä myöten että saatais nopeutettua hommia..

Mutta painostusta, painostusta.. Meillä on siksi kova kiire saada nuo tuosta pois, ovat narkkareita ja suht epävakaita.. Jos ei olis edes tuosta keväästä toivetta niin mä oisin jo lähteny...

Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Onko kyseessä iäkäs ihminen? Jos on niin soita kunnan/kaupungin sosiaalitoimeen vanhuspalveluihin ja kerro, että naapurissa asustaa tällainen muori, ketä ei taida enää issekseen pärjätä. Käyvät tsekkaamassa varmasti.
Melko iäkäs, mutta ihan fyysisesti hyvässä kunnossa kuitenkin, fillaroi ja vetää röökiä posket lommollansa. Että en tiedä onko toi oikea paikka...? Ehkä mielenterveyspuoli ennemmin.

...
Mitäpä jos nauhotat noita kohtauksia? Jos saatte vielä tappouhkausen nauhalle, niin aivan huippua! Vielä vaikka kännykameralla, että pärstäki näkkyy. Sit vaan poliisille.

Voithan jo nyt soitella kotirauhanrikkomisesta.

Mielestäni tolla isännöitsijällä on joku ongelma. Mitäpä, jos tek iakki muut asukkaat, teette yhteisen valituksen noiden asuntojen omistajalle isännöitsijästä, joka ei toimi. Että haluatte vaihtaa isännöitsijän. Samoin keräätte listan, että on häirikkönaapuri (niille kelle se voi kuulua). TAppouhkaus on oikeasti uhkaus. Ja toisen henkeähän ei saa uhata. En minä ainakaan antais. Oletan, että ihminen joka tollasia latelee, aikoo toteuttaa sen. Eli pitää itse toimia ensin. Ja koska harvempi ihminen meinaa päästellä ihmisiä päiviltä, niin on helpompi tuo ihminen heittää pihalle asunnosta =D

Hänellähän on selkästi mielenterveysongelmia, mutta ei se teidän vika ole. Samalla tavalla saa potkittua heitäkin. Omistuskämpistäkin saa potkittua ulos, vuokralta vielä helpommin. Álat nyt vaan soitteleen niiden kämppien omistajille, poliiseille ja isännöitsijälle. Eiköhän ne kyllästy. Soitelkaa vaikka kaikki isännöitisjälle ja kämpän omistajalle joka ikisestä kohtauksesta. Kaikki aina jokaisesta. Pakko niiden on sit jotain tehdä =D

...
P.S. Yöllä olevat kohtauksethan on periaatteessa ne, jotka merkitsevät. Mutta jos hän ahukkuu sinua, niin saisitko ne nauhalle. Jos löytyis viakkapa ees kunnianloukkaukseen aiheita. Eiköhän se pikkuhiljaa sieltä lähe sit. Hoitoa hän kyllä tarttis.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Soita teidän alueen terveyskeskuspäivystykseen ja kerro tapaus. Kysy mihin voit ottaa yhteyttä. Mun äidin naapurissa asui mielenterveyspotilas, joka meuhkas käytävässä ja hillu pihalla. Soittivat joka kerta ambulanssin tälle ko. henkilölle, ambulanssi tulee ainakin paikalle tarkastamaan, lopulta useiden soittojen jälkeen ambulanssi tuli aina poliisit mukanaan. Mun vanhemmat oli ihan kypsiä tähän akkaan, välillä se pui nyrkkiä äidille käytävässä ja minullekin kun menin vanhemmilleni kylään. Itse en sitä pelännyt, mutta äitiäni hirvitti hoitaa lapsia kun tämä eukko millon vilautteli persettään ja millon juoksi pihaa ympäri katuharjan kanssa. Lopulta veivät pakkohoitoon. Ja myöhemmin joku tuli ja roudas sen kamat pois. Kannattaa olla aktiivinen, ei isännöitsijän apu kerran toimi niin soita vaikka hätäkeskukseen ja pyydä poliisi tai amppari paikalle, näkevätpähän tilanteen kun se päällä /akuutti.
Meillä ei ole tk:n päivystystä, vaan toi ensiapu...sairaalan puolelta... Sinnekö? Vai ihan suoraan poliisille - kysyis, että mitä mä voin tehdä...

varpunen
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Onko kyseessä iäkäs ihminen? Jos on niin soita kunnan/kaupungin sosiaalitoimeen vanhuspalveluihin ja kerro, että naapurissa asustaa tällainen muori, ketä ei taida enää issekseen pärjätä. Käyvät tsekkaamassa varmasti.
Melko iäkäs, mutta ihan fyysisesti hyvässä kunnossa kuitenkin, fillaroi ja vetää röökiä posket lommollansa. Että en tiedä onko toi oikea paikka...? Ehkä mielenterveyspuoli ennemmin.
Vanhuspalvelut huolehtii ainakin (kunnasta riippuen) kaikista yli 65-vuotiaista kuntalaisista, oli fyysinen kunto sitten mikä tahansa. Toki voit myös soittaa mielenterveyspuolelle ja kertoa tapauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Soita teidän alueen terveyskeskuspäivystykseen ja kerro tapaus. Kysy mihin voit ottaa yhteyttä. Mun äidin naapurissa asui mielenterveyspotilas, joka meuhkas käytävässä ja hillu pihalla. Soittivat joka kerta ambulanssin tälle ko. henkilölle, ambulanssi tulee ainakin paikalle tarkastamaan, lopulta useiden soittojen jälkeen ambulanssi tuli aina poliisit mukanaan. Mun vanhemmat oli ihan kypsiä tähän akkaan, välillä se pui nyrkkiä äidille käytävässä ja minullekin kun menin vanhemmilleni kylään. Itse en sitä pelännyt, mutta äitiäni hirvitti hoitaa lapsia kun tämä eukko millon vilautteli persettään ja millon juoksi pihaa ympäri katuharjan kanssa. Lopulta veivät pakkohoitoon. Ja myöhemmin joku tuli ja roudas sen kamat pois. Kannattaa olla aktiivinen, ei isännöitsijän apu kerran toimi niin soita vaikka hätäkeskukseen ja pyydä poliisi tai amppari paikalle, näkevätpähän tilanteen kun se päällä /akuutti.
Meillä ei ole tk:n päivystystä, vaan toi ensiapu...sairaalan puolelta... Sinnekö? Vai ihan suoraan poliisille - kysyis, että mitä mä voin tehdä...
No joo, poliisille sä voit soittaa ja kysyä että mitä tilanteessa voi tehdä. Meillä yks naapuri on tehny samoin.

mklöo
Alkuperäinen kirjoittaja mklöo:
Alkuperäinen kirjoittaja mklöo:
Isännöitsijän mielestä myös. No, me tavataan koko roikka raastuvan puolella sitten. Ei se nyt vaan jumalauta voi mennä näin, että yksi jolla isopyörä heittää, saa sillä verukkeella tehdä mitä hyvänsä :eek:
On se stana kumma juttu että tollaset saa vapaalla jalalla kulkea. Uskon että raivostuttaa !

Toivottavasti saat kaikki uskomaan mikä hullu se naapuri on. Mutta muista, MALTTI ON VALTTIA. vaikka se tässä kohtaa vaikeaa onkin.
Muistaiskin... Kun se isännöitsijä tossa tovi sitten soitti, niin mä repesin sille ihan totaalisesti :ashamed: Se nauroi vittumaisesti ja väitti, että ei hän muista koko tapausta!!! Siis sitä, kun hän seisoi kuulemassa tämän tädin kohtausta.
samaistut siihen naapuriin, joten yritä käyttäytyä. Olet huomattavasti uskottavampi kun pysyt rauhallisena, vaikka se pirun vaikeaa onkin !

Tsemppiä !!

Meillä on kans ollu suuria vaikeuksia seinänaapureiden kans. Ei myöskään oo haluttu muuttaa pois niiden takia koska asunto ja alue on meille ihanteellinen.

Meillä alkoi tapahtumaan kunnolla sitten kun tehtiin viime syksynä muiden asukkaiden kans porukalla valitus näistä naapureista. Meidän lisäks allekirjoittaneita oli 9. Tällä ja parilla muulla valituksella lopputulos oli se että irtisanoivat näiden naapurien vuokrasopimuksen päättymään 30.4.2009. Nyt on meno kuitenkin sen verran railakasta täällä että isännöitsijä yrittää lakiosaston ja poliisien kans hoitaa näille välitöntä häätöä..

Kannattaa miettiä tuollaista "joukkovalitusta". Mä kirjoitin siihen liitteeksi vielä pitkät listat kaikista näiden naapurien aiheuttamista häiriöistä.

Nää on hankalia hommia koska vuokralaisen oikeudet on aika kovat joten tarvii tosi paljon näyttöjä ennenku asia etenee. Meillä on näyttöjä täällä vaikka kuinka mutta hitaasti etenee silti. Onneksi viimestään keväällä saadaan tänne rauha.

Thanks... Onneksi teillä asia sentään etenee. Hitto, voisinkohan mä saada tuolta asuntotoimistolta entisten asukkaiden tiedot? Jonkinlainen kimppavalitus on myös harkinnassa.

Mutta poliiseja kannattaa soitella paikalle aina kun syytä on. Meillä on isännöitsijä just tätä sanonut, mitä enemmän syytä niin sitä nopeempaa saadaan nuo pihalle. Ja poliisit taas voi soittaa ambulanssin paikalle jos kattovat että on tarpeellista. Näin kävi meillä tossa vähän aikaa sitten..

Jos ei isännöitsijän kans hommat pelaa niin ota yhteyttä hänen esimieheensä. Täälläkin on soiteltu kaikki aluepäälliköitä myöten että saatais nopeutettua hommia..

Mutta painostusta, painostusta.. Meillä on siksi kova kiire saada nuo tuosta pois, ovat narkkareita ja suht epävakaita.. Jos ei olis edes tuosta keväästä toivetta niin mä oisin jo lähteny...
Kuka se on sitten, joka on isännöitsijästä seuraava? Ts.millä nimikkeellä sellainen henkilö kulkee?

h

Kuka se on sitten, joka on isännöitsijästä seuraava? Ts.millä nimikkeellä sellainen henkilö kulkee?

lk
No taloyhtiön hallituksessa istuu näitä naapuruston ihmisiä...Hmm...
Jos ovat tietoisia ko. naapurin käytöksestä, niin ei kait tuossa ole kuin yksi vaihtoehto !!

Ja tuosta isännöitsijästä.... hohhoijaa. Kyllä tekisin valituksen myös hänestä !

Alkuperäinen kirjoittaja lk:
Jos ovat tietoisia ko. naapurin käytöksestä, niin ei kait tuossa ole kuin yksi vaihtoehto !!

Ja tuosta isännöitsijästä.... hohhoijaa. Kyllä tekisin valituksen myös hänestä !
On ne. Mä menen varmaan ton pj:n juttusille sitte!

lk
Alkuperäinen kirjoittaja lk:

On ne. Mä menen varmaan ton pj:n juttusille sitte!
PAKKOHAN se on !!

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Milano:
Onko sun profiilissa kuva Milanon Piazza di Duomosta ?
Joo, tai ihan siitä Duomo Di Milanosta kai, ei siellä vissiin sitä aukiota näy...
mutta tunnistin kuvasta ! Kävin juuri äskettäin siellä !
Ai :) Aika mieletön se on. Mä kävin kesällä.
Làhetàn minàkin siten teille terkkuja tààltà!

wau
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Joo, tai ihan siitä Duomo Di Milanosta kai, ei siellä vissiin sitä aukiota näy...
:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
No on aikamoinen isännöitsiä jos ei häädä häirikköä.. kertaas sille isännöitsiälle ja vitipäänaapurille talon järjestysäännöst :D uhkaa tehä jollekkin korkeemmalle taholle valitus tuosta.
Näin on tehty...

Ja isännöitsijä on tosiaan SEISONUT KUULEMASSA, kun toi kerran sai pimahduskohtauksensa tuolla. Nyt hän sanoo, ettei MUISTA moista tapahtuneen...siis isännöitsijä. Ja että jos tämä täti on mielenterveyspotilas, niin häntä ei voida häätää.

Siis on se nyt helvetti kumma, onko se niin, että jos sulla on päässäsi vikaa, niin saat jonkun lain suojan itsellesi - ja oikeuden tehdä mitä lystää???
Taitaa sit kyllä olla pari ruuvia löysällä sillä isännöitsiälläkin. mutta älkää vaan luovuttako, se ois niin väärin teitäkohtaan jos se naapuri sais taas yhdet asukkaat häädettyä.. huh mikä tilanne.
No näinpä :| Mun mielestä koko homma on ihan uskomaton!
Olitko sinä siis silloin asunnossa isännöitsijän kanssa, kun naapuri pimahti? Kuvatkaa ts. äänittäkää meteliä talteen, kun seuraavilla kerroilla alkaa riehumaan.

vieras
Jep, hallituksen puheenjohtajan puheille vaan tai mielummin kirjallinen valitus isännöitsijästä. Kauanko isännöitsijä on antanut ongelman jatkua puuttumatta siihen; ilmeisesti jonkin aikaa jos sieltä on porukkaa jo ehtinyt muuttaa poiskin?

Alkuperäinen kirjoittaja wau:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
:D
asun ;)

Mä menen huomenna sit palaveeraamaan saastana |O Isännöitsijä sanoi nyt, että tää täti on sosiaalipuolen akkojen hoivissa noin tavallisesti, ja hänen on vaikea häätää sitä ja kävellä sos.puolen yli sillä tapaa... Syytön mä siihen silti hitto vie olen!!! Mutta nyt se kuulemma lähtee.

Mä uskon, kun näen. Isännöitsijä sanoi, että nyt se lähtee. Mutta...niin.

Yhteistyössä