Tohon en kyl osaa sanoo mitään..Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Thanks... Onneksi teillä asia sentään etenee. Hitto, voisinkohan mä saada tuolta asuntotoimistolta entisten asukkaiden tiedot? Jonkinlainen kimppavalitus on myös harkinnassa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meillä on kans ollu suuria vaikeuksia seinänaapureiden kans. Ei myöskään oo haluttu muuttaa pois niiden takia koska asunto ja alue on meille ihanteellinen.
Meillä alkoi tapahtumaan kunnolla sitten kun tehtiin viime syksynä muiden asukkaiden kans porukalla valitus näistä naapureista. Meidän lisäks allekirjoittaneita oli 9. Tällä ja parilla muulla valituksella lopputulos oli se että irtisanoivat näiden naapurien vuokrasopimuksen päättymään 30.4.2009. Nyt on meno kuitenkin sen verran railakasta täällä että isännöitsijä yrittää lakiosaston ja poliisien kans hoitaa näille välitöntä häätöä..
Kannattaa miettiä tuollaista "joukkovalitusta". Mä kirjoitin siihen liitteeksi vielä pitkät listat kaikista näiden naapurien aiheuttamista häiriöistä.
Nää on hankalia hommia koska vuokralaisen oikeudet on aika kovat joten tarvii tosi paljon näyttöjä ennenku asia etenee. Meillä on näyttöjä täällä vaikka kuinka mutta hitaasti etenee silti. Onneksi viimestään keväällä saadaan tänne rauha.
Voimia teille, tollanen on tosi raskasta! :hug:
Mutta poliiseja kannattaa soitella paikalle aina kun syytä on. Meillä on isännöitsijä just tätä sanonut, mitä enemmän syytä niin sitä nopeempaa saadaan nuo pihalle. Ja poliisit taas voi soittaa ambulanssin paikalle jos kattovat että on tarpeellista. Näin kävi meillä tossa vähän aikaa sitten..
Jos ei isännöitsijän kans hommat pelaa niin ota yhteyttä hänen esimieheensä. Täälläkin on soiteltu kaikki aluepäälliköitä myöten että saatais nopeutettua hommia..
Mutta painostusta, painostusta.. Meillä on siksi kova kiire saada nuo tuosta pois, ovat narkkareita ja suht epävakaita.. Jos ei olis edes tuosta keväästä toivetta niin mä oisin jo lähteny...