Onko se sitten niin (ulkonäköasiaa)...

[QUOTE="vieras";26724485]no eihän fortunate sanonutkaan että hoikkuus on tae kauneudesta, mutta miten vaan...[/QUOTE]

No se on miun mielipide, ettei hoikkuus ole tae kauneudesta, enkö olisi saanu sitä
kirjoittaa vai miksi tartut siihen ?

Jokaisella omat mielipiteet, enkä mie rupee tappelemaan niistä.

"vihainen"
[QUOTE="yks";26723794]Jotkut näyttävät nälkiintyneiltä normaalipainoisinakin..ja minusta se ei ole kaunista! Jos olet langan laiha ja poskipäät näkyy:X Minusta ihmisessä kuuluu olla hieman pehmeää. Paljon terveemmän ja kauniimman näköisiä ovat useat, kun heillä on muutama kilo "ylipainoa". Mikä nyt ei oikeasti ole sitä ylipainoa. Mä itse tykkään olla hieman lihaksikas. Ja näytän mielestäni silloin paremmalta. En haluaisi olla enää tässä iässä laiha kuin teinityttö. Ei sellainen ole minusta nainen![/QUOTE]

Aika pahasti sanottu. Taidat olla niitä, jotka meitä syntymälaihoja (42 v. ja 45 kg) tuijottaa nenän vartta pitkin halveksunta silmistä paistaen. Ihan että joidenkin silmissä ei voi naiseksi mainita kun kiloja on liian vähän. Kaikkea helvettiä sitä joutuu tällä iällä kuulemaan ja tietenkin liikakiloista puhuttaessa meitä voi vähän huitaista, ettäs kehdataan edes olla.

• Tykkää
Reactions: Caro85
Pakko tähän lisätä,että mun mielestä "laiha läski", eli siis nainen (voi toki olla mieskin) näyttää hyvin hoikalta,mutta on pelkkää löllöä..eli suomeksi ei ole ikinä urheillut hetkeäkää, on paljon paljon rumempi kuin pyöreämpi.

Mutta mun mielestä ihminen on kaunis silloin kun on sinut itsensä kanssa ja terveen näköinen, ei siis sairaalloista yli/alipainoa.

Joku tuossa jo kirjottikin,että sopivasti lihaksia ja hyvinvoiva olemus :)

miehen mielipide
Pakko tähän lisätä,että mun mielestä "laiha läski", eli siis nainen (voi toki olla mieskin) näyttää hyvin hoikalta,mutta on pelkkää löllöä..eli suomeksi ei ole ikinä urheillut hetkeäkää, on paljon paljon rumempi kuin pyöreämpi.

Mutta mun mielestä ihminen on kaunis silloin kun on sinut itsensä kanssa ja terveen näköinen, ei siis sairaalloista yli/alipainoa.

Joku tuossa jo kirjottikin,että sopivasti lihaksia ja hyvinvoiva olemus :)
Laihaläski nainen on huomattavasti kauniimpi kuin läski.

miehen mielipide
Oho, sä oot ensimmäinen mies sitten jonka oon kuullut olevan tota mieltä, mutta kuten sanottu niin makuja on monenlaisia :) plus huom. mä puhuin pyöreästä naisesta,en todella paljon ylilihavasta.
Jos olet paksu tai paksuhko nainen, niin kuinka monelta mieheltä luulet saavasi kasvokkain rehellisen mielipiteen yhtään mistään naisten ulkonäköön liittyvästä asiasta?

hehe, itsehän olen vähän turhankin hoikka nainen (painoa tässä koitettu nostaa,mutta ei nouse ei), ja tästä asiasta on käyty monenmonta keskustelua mieheni ja hänen ystävieni sekä minun ystävieni kanssa ja kaikki ovat olleet samaa mieltä siitä,että laiha läski on hyvinkin etovaa..koska jos nainen on pullea,on usein myös kiinteämpi kuin se laiha-läski :)

Jos olet paksu tai paksuhko nainen, niin kuinka monelta mieheltä luulet saavasi kasvokkain rehellisen mielipiteen yhtään mistään naisten ulkonäköön liittyvästä asiasta?
JA kuten tossa aiemmin sanoin, mun oma ihanne miehissä ja naisissa on se sopivasti lihaksikas,terveen näköinen olemus..ei se laiha,läski tai laihaläski.
Eikä oo mitenkään sidoksissa mun omaan ulkonäköön tää mielipide.
Mutta totesin vaan sen kuinka etovan näköstä on se todellinen laihaläski, eikä oo vaan mun mielipide ;)

Minä olen hoikkana itsevarmempi ja uskon, että se on se joka näkyy ulos päin ja saa minut näyttämään kauniimmalta. Hoikalla ihmisellä myös aatteet istuu paremmin.

Kun olin pyöreämpi, kuulin olevani "nätin pyöreä".. Ja toiset tykkää muhkummasta, miehetkin.

tartsika
Rumia voi olla laihoissa kuin lihavissakin. Mutta esim. suurinta pudottajaa katsellessa pidin monia kilpialijoita rumina kasvoistaan, mutta sitä mukaan kun niiltä kiloja lähti niin huomasin että niiden kilojen alta paljastui oikeasti kauniita ja komeita ihmisiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Caro85

Yhteistyössä