ok
Eikös se niin mennyt, että keski-ikäisenä pitäis valita, että naama vai kroppa. Pulskana naama näyttää nuoremmalta, hoikkana taas kroppa
no eihän fortunate sanonutkaan että hoikkuus on tae kauneudesta, mutta miten vaan...Ok. En mie tappele toisen mielipiteestä, miulla on vain vähän erillainen mielipide.
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, kuhan ei tarvia tapella niistä.
Miusta hoikkuus ei ole tae kauneudesta.
Laihaläski nainen on huomattavasti kauniimpi kuin läski.Pakko tähän lisätä,että mun mielestä "laiha läski", eli siis nainen (voi toki olla mieskin) näyttää hyvin hoikalta,mutta on pelkkää löllöä..eli suomeksi ei ole ikinä urheillut hetkeäkää, on paljon paljon rumempi kuin pyöreämpi.
Mutta mun mielestä ihminen on kaunis silloin kun on sinut itsensä kanssa ja terveen näköinen, ei siis sairaalloista yli/alipainoa.
Joku tuossa jo kirjottikin,että sopivasti lihaksia ja hyvinvoiva olemus
Jos olet paksu tai paksuhko nainen, niin kuinka monelta mieheltä luulet saavasi kasvokkain rehellisen mielipiteen yhtään mistään naisten ulkonäköön liittyvästä asiasta?Oho, sä oot ensimmäinen mies sitten jonka oon kuullut olevan tota mieltä, mutta kuten sanottu niin makuja on monenlaisia plus huom. mä puhuin pyöreästä naisesta,en todella paljon ylilihavasta.
JA kuten tossa aiemmin sanoin, mun oma ihanne miehissä ja naisissa on se sopivasti lihaksikas,terveen näköinen olemus..ei se laiha,läski tai laihaläski.Jos olet paksu tai paksuhko nainen, niin kuinka monelta mieheltä luulet saavasi kasvokkain rehellisen mielipiteen yhtään mistään naisten ulkonäköön liittyvästä asiasta?