[QUOTE="äiti";21989936]No ei todellakaan ole. Ennemmin nämä niuhot potalle pakottajat kasvattavat neuroottisia, masentuneita aikuisia. Suoritasuoritasuorita- jo vauvana pitää suorittaa. Minulla on kaksi poikaa, joilla molemmilla on ollut vaippa 3-vuotiaaksi. Ei ole alettu potta-asioissa tapella. Isompi on nyt jo koulussa, menestyy hyvin kouluaineissa, harrastaa urheilua ja kavereita on paljon. Eli ajatus siitä, että jos ei lasta ole huudatettu potalle vuoden vanhana, hänestä kasvaa koulussa vaippaa ja tuttipulloa käyttävä nyhverö, ei ainakaan näiden meidän poikien kohdalla näytä toteutuvan. Tytöltä jäi vaippa pois aiemmin, kun osoitti olevansa valmis vaipattomuuteen. Ihme ajatus kokonaisuudessaan. Kohta täällä kysytään onko lapsi normaali ellei osaa kolmen vanhana lukea.[/QUOTE]
Voi kauhea! Meidän lasten tulevaisuus on aika synkkä sitten, jos tämä pitää paikkaansa. Auttaako se yhtään asiaa, ettei meillä ole koskaan pakotettu lasta potalle? Ihan vapaaehtoiseti ovat suostuneet siellä käymään. Mitä mun olisi pitäny tehdä, kun 1 v 7kk ikäinen tuli keskellä yötä herättämään mua päästäkseen pissalle ja yövaippa oli kuiva? Olisko pitänyt ajatella lapsen tulevaisuutta ja sanoa hänelle, et takaisin omaan sänkyyn siitä ja pissaa vaippaasi, koska olet liian pieni ymmärtämään koska on hätä ja susta tulee masentunut aikuinen, jos nyt vien sut potalle? Ja minä tyhmä otin sitten yövaipankin pois, kun tämä toistui tarpeeksi monta kertaa. Päivävaippaa hänellä ei silloin enää ollut.