Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:mulle tuli avotakka jo
Ei kait ne yhtyneet a-lehtien lehteä palkinnoksi lähetä..!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:mulle tuli avotakka jo
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuu, että joillekin tuo lehden tulo on elämän ja kuoleman kysymys. Joka päivä sama ketju aiheesta.
Mulle tuli tänään kaksplus, mutta vaikka ei oliskaan tullut niin en silti ois repiny pelihousujani asiasta ja alkanut lähettelemään palautteita lehdelle. Se kysely nyt muutenkin oli niin suppea, että jos olis palkinto jääny saamatta siitä noin minuutin työstä niin ei olis paljoa harmittanut.
Ei varmaan enää jatkossa ees tule vastaavia kampanjoita. He hyvää hyvyyttään lähettävän näytelehtiä ja täällä sitten kiukkuiset mammat vaahtoaa, että milloin se tulee. Oisitte vaan tyytyväisiä kun saatte ylipäänsä ilmaislehtenne.
niinhän mä olisinkin tyytyväinen jos sen lehden saisi, mikä on luvattu. minun mielestä tälläinen on erittäin huonoa mainosta yhtyneille kuvalehdille.
Mikäs lehti sulle pitäis tulla?
leppis, siks sapettaakin viel enemmän kun otin sen nimenomaan lapsille..
Höh..jospa se joulukuun nro tulisi. Monet sai nyt joulukuun kaksplussankin.. Ennempäänhän sitä uuden lehden ottaa, vaikka lupasivat tosin jo marraskuun aikana, mutta parempi kait joulukuun lehti, mitä jos marraskuun lehti olisi tullut marraskuun lopussa vasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ompe:Ei ole tullu 2+ :ssaa. Eipä sillä muuten väliä, mutta olisin ehkä ostanut lokakuun numeron, mutta en viitsinyt, kun odottelin sen lahjalehden kolahtavan postilaatikkoon. Sama juttu kävi marraskuun lehdelle. Olisi ollut hölmöä ostaa lehti, jos sitten kaupasta palatessa olisikin ollut se lahjalehti odottamassa laatikossa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TW: