onko se pirun lahjalehti tullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niuho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu, että joillekin tuo lehden tulo on elämän ja kuoleman kysymys. Joka päivä sama ketju aiheesta.

Mulle tuli tänään kaksplus, mutta vaikka ei oliskaan tullut niin en silti ois repiny pelihousujani asiasta ja alkanut lähettelemään palautteita lehdelle. Se kysely nyt muutenkin oli niin suppea, että jos olis palkinto jääny saamatta siitä noin minuutin työstä niin ei olis paljoa harmittanut.

Ei varmaan enää jatkossa ees tule vastaavia kampanjoita. He hyvää hyvyyttään lähettävän näytelehtiä ja täällä sitten kiukkuiset mammat vaahtoaa, että milloin se tulee. Oisitte vaan tyytyväisiä kun saatte ylipäänsä ilmaislehtenne.

niinhän mä olisinkin tyytyväinen jos sen lehden saisi, mikä on luvattu. minun mielestä tälläinen on erittäin huonoa mainosta yhtyneille kuvalehdille.

Mikäs lehti sulle pitäis tulla?

leppis, siks sapettaakin viel enemmän kun otin sen nimenomaan lapsille..

Höh..jospa se joulukuun nro tulisi. Monet sai nyt joulukuun kaksplussankin.. Ennempäänhän sitä uuden lehden ottaa, vaikka lupasivat tosin jo marraskuun aikana, mutta parempi kait joulukuun lehti, mitä jos marraskuun lehti olisi tullut marraskuun lopussa vasta.

Joulukuun Leppistä on turha odotella, kun marras-joulukuun oli yhdistetty numero! Itse odotan edelleen ristikko-lehteä. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Ei oo tullu Dekoa, mutta joku siis sai sen tänään....

Eihän tää nyt elämän ja kuoleman kysymys oo, mutta kyse on periaatteesta.

muoks: Siis jos tähän ei voi luottaa, niin voiko esim. luottaa siihen, että joku oikeesti voittaa Malan talvihaalarit.... ?

Ei ole tullu 2+ :ssaa. Eipä sillä muuten väliä, mutta olisin ehkä ostanut lokakuun numeron, mutta en viitsinyt, kun odottelin sen lahjalehden kolahtavan postilaatikkoon. Sama juttu kävi marraskuun lehdelle. Olisi ollut hölmöä ostaa lehti, jos sitten kaupasta palatessa olisikin ollut se lahjalehti odottamassa laatikossa.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja ompe:
Ei ole tullu 2+ :ssaa. Eipä sillä muuten väliä, mutta olisin ehkä ostanut lokakuun numeron, mutta en viitsinyt, kun odottelin sen lahjalehden kolahtavan postilaatikkoon. Sama juttu kävi marraskuun lehdelle. Olisi ollut hölmöä ostaa lehti, jos sitten kaupasta palatessa olisikin ollut se lahjalehti odottamassa laatikossa.
:D

Niinpä. Onpi jääny pari lehteä välissä ostamatta...

Hei!

Kiitos palautteestasi! Olen toimituksen puolesta pahoillani, että et ole saanut vieläkään kyselyssä luvattua lehteä. Postitukset venyivät suuren vastaajamäärän vuoksi näinkin pitkälle ja kaikki eivät valitettavasti saaneet marraskuun lehteä johtuen aiemmin tehdyistä painosmäärityksistä. Niille, jotka eivät saaneet marraskuun numeroa, tipahtaa postiluukusta pian tuore joulukuun numero. Kiitos kärsivällisyydestäsi.

Ystävällisin terveisin,

Sanna Käsmä,

toimituksen sihteeri

Kaksplus-lehdet

plipas nopea vastaus!!!!

No ei ole meillekään se lehti tullut. :/ Muistaakseni Tom & Jerry vai mikä se lastenlehti oli... Tais olla pelkkä osoitteiden keruu huijaus, että saa taas firmat lähetellä lootan täydeltä mainospostia... |O

Yhteistyössä