onko se nyt vaan oikeasti erottava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
miehelle on selkeästi alkanut muodostua ongelmaksi lapsen uhma, huutaa ihan hulluna aina ja kaikesta. Tilanne pahenee yleensä vielä silloin kun mä olen paikalla
en minä jaksa, olen pahoillani lapsen puolesta, mies ei myöskään pyydä anteeksi jos vahingossa satuttaa lasta (siis leikkiessä) mutta lapselta kyllä vaaditaan anteeksipyyntö kaikesta mitä tekee, vaikka olisi vahinko
samaten se näyttää olevan miehen oikeus perustella suuttumusta ja huonotuulisuutta sillä että on väsynyt, juuri herännyt tai jotain, mutta lapsella ei sitä oikeutta ole, ei vaikka olisi väsynyt ja kipeä niin siltikään ei saa juuri herättyään rutista/kitistä tai kiukutella

mitenkähän mä saisin tuon miehen tajuamaan että jos ei tilanne ja käytös muutu niin me lapsen kanssa lähdetään
valtaosan ajasta noin muuten on ihana ja hyvä mies, tämä tilanne nyt vaan kiristää mun pinnaa niin että on vaikea muistaa noita hyviä juttuja ja tuntuu siltä että elämä on yhtä miehen ja lapsen välissä puskurina toimimista, miehen rauhottelua ja lapsen lohduttamista

Auttaisko perheneuvola tällaisessa tilanteessa tai yksilöterapia miehelle?
Jostain kannattaa apu hakea, miehelläsi saattaa olla jotain muuta ongelmaa joka korostuu hermoja kiristävässä tilanteessa.

Masennusta tarjotaan vaihtoehdoksi kaikkeen mutta mieti onko se mahdollista miehesi kohdalla?
Agressiivisuus voisi viitata siihenkin.

Yhteistyössä