Onko se nyt sitten niin, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
on oikeesti perheitä joissa listataan tarkasti vaimon tili, miehen tili ja vieläpä lapsilisät eriksensä? Siis että niitä sopii käyttää vain siihen tarkoitukseen kelle ne on?

Onko siis myös kotihoidontuki vain kotia varten? :laugh:

Vai onk nää kaikki aiheeseen liittyvät ketjut provoja tai puoliprovoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mun kaverin vanhemmilla oli sellasta, siis sillon kun oltiin teinejä. Ne osti vuorotellen ruokaa ja anto vuoroviikoin viikkorahaa lapselleen..aika pimeetä :whistle:

Ennen kaikkea luulis olevan hankalaa :/ .
Esim. nyt kun meikältä pöllittiin se kukkaro, niin milläs mä tankkaan huomenna auton, joka on mun, kun eilen en sit saanu kotimatkalla tankattua kuten piti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mun kaverin vanhemmilla oli sellasta, siis sillon kun oltiin teinejä. Ne osti vuorotellen ruokaa ja anto vuoroviikoin viikkorahaa lapselleen..aika pimeetä :whistle:

Ennen kaikkea luulis olevan hankalaa :/ .
Esim. nyt kun meikältä pöllittiin se kukkaro, niin milläs mä tankkaan huomenna auton, joka on mun, kun eilen en sit saanu kotimatkalla tankattua kuten piti :whistle:

No varmaan sitten täytyis lainata mieheltä :whistle: mä en kyllä kans jaksa käsittää että jonkulla riittä aikaa sellaseen rahojen laskemiseen :whistle: mitäs niitä laskeen, ihan yhtä vähän on aina vaikka kuinka päin vääntää ;) :D

Mä tiedän tuommoisia perheitä. ...tosin lapsia niillä ei ole.. Mutta siis vaimo ja mies ja kauppakuitti käydään tarkkaan läpi, et sulle on noi meetwurstit eli oot mulle velkaa yhteensä 2,39 e ja mä taas ostin ton... :xmas:

Näh, mulla on kortti ukon tilille ja ukolla mun tilille. Sillä myös tunnukset mun tilille ja mun sen tilille, jotta laskutkin maksetaan sieltä, missä rahnaa on. Hiton paljon helpompaa minusta. :saint:

Meillä on molemmilla omat tilit. Mies maksaa lainat, vakuutukset,omat laskunsa ja bensat. Mä maksan muut laskut, useimmiten pojan vaatteet, kavereiden synttärilahjat ja ruoat. Ylimenevillä rahoilla kumpikin tekee mitä lystää.

Jos toiselta loppuu rahat, niin toinen auttaa tai sitten otetaan yhteiseltä säästötililtä.

Ei ongelmia ja kummankaan ei tarvi olla riippuvainen toisesta ja toisen tuloista.

Yhteistyössä