Onko se nyt sit loppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Olen tänne marmatellut paljonki asioitani kun ei ole oikein muutakaan paikkaa mihin pahaa oloani purkaisin. Mut nyt tuntuu siltä että rakkaus on loppu tai loppumassa. En saa enää samanlaista onnentunnetta miehen ajattelemisesta ku aikaisemmin. En ala tähän eritellä syitä. Ne on noissa muissa aloittamissani keskusteluissa. Mitä voin tehdä? Miten saan taas tunteet nousemaan?

Mutta toisaalta on niitäkin, jotka törmäävät tähän samaan ongelmaan säännöllisesti....

Uusi parisuhde - rakastuminen - lopahtaminen - ero - uusi parisuhde - hillitön rakastuminen - lopahtaminen jne jne.

Eli helpostihan käy niin, että homma päättyy siihen, että hullaantumisen vaihe menee ohi. Silti parisuhde VOI jatkua. Se vaatii työtä ja päättäväisyyttä (ja tietty ettei parisuhde ihan p...stä. Mutta itse en usko tuohon, että vaihtamalla ja jättämällä aina paranee, vaan kärsivällisyydellä oppii itsestään ja jatkamalla itse voi kehittyä jne. Eli jos jättää toisen, kun on vaikeaa, törmää helposti samaan ongelmaan uudessa suhteessa. Moni asia on itsestä, ei toisesta ihmisestä kiinni.

Tietty eri asia jos vakavia ongelmia kuten alkoholi. Siiten ei paljon toinen voi vaikuttaa.

Yhteistyössä