Onko se nyt niin ihmeellistä jos ei halua laittaa vauvansa kuvia facebookkiin tai vastaaviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Ollaan miekkosen kans eri mieltä. Sais kyllä laittaa kavereidensa sähköpostiin kuvia vauvasta mutta mulla nyt vaan vastustaa ajatuksena se, että kaikki tutuntututkin näkis facebookissa vauvamme kuvia.
Onko ketään muuta?

Hmmm... Eikö niitä asetuksia voi laittaa niin että vain oman kaverit näkee ne kuvat?

Toisaalta itse en näe ongelmaa siinä että jotkut kaverin kaveritkin näkisivät vauvan kuvia.

No sehän on ihan fiksua olla laittamatta lasten kuvia facebookiin! Vaikka mä kyllä voisin itse laittaa mutta meillä mies on sitä vastaan joten en ole laittanut. Ne kuvathan voi sieltä facebookista päätyä vaikka minne muuallekin kuin niille tutuntutuille.

Tietenkään kenenkään ei ole pakko laittaa lapsensa kuvia minnekään, toki hankalia nuo tilanteet missä itse haluaisi johonkin fb:iin laittaa lapsen kuvan mutta toinen vanhempi ei tähän suostu.

minä ymmärrän hyvin. Kauhuissani olen katsonut kun joillain on lapsistaan jopa alaston- ja potalla-istumiskuvia facebookissa. Tiedä edes, ovatko osanneet laittaa niin, että vain kaverit näkevät. Ja eihän sekään mitään takaa.

Yhteistyössä