onko se niin kamalaa jos ei sitä rinsessaa synnykkään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henni

Vieras
mulla on yks bestis mulla on tyttö ja poika nyt odotan kolmatta joka luultavasti tyttö
tällä mun bestiksellä on 4 poikaa ja masussa oleva on poika

nyt kun ollaan samoilla viikoilla (sattumaa) ollaan puhuttu paljon raskaudesta tämä on hehkuttanut että on niin varma että tämä 5 lapsi on tyttö kun kaikki on ihan erinlaista mielihalut ja kaikki mitkä on ollut aikasemmissa raskauksissa. ultrassa sit näkyi selvä poika ja mä sain tyttö lupauksen.
nyt tämä kaveri ei sit pidäkkään muhun enään yhteyttä facebookista poistanut kaikki kirjoitukset eikä vastaile mun mese keskusteluihin. tuntuu että välttelee mua mutta ihan sama mä jään tutkaileen tilannetta.

tiedän että haluaa tyttöä mutta tarviiko mulle kiukutella kun meille tulossa tyttö. kyseli viä ilosesti mesessä vointeja,kuulumisia mun ultra päivänä ja sit illalla kysy näkykö sukupuoli sen jälkeen ei oo kuulunut mitään.

Kyllä se voi olla kamalaa. Mulle ainakin olisi.

Bestiksesi näyttänee ottaneen asian kuitenkin ihan äärimmäisen raskaasti...aikalailla jo turhankin raskaasti. Mutta saattaapi olla, että hän nyt tosiaan tarvitsee aikaa sulatella asiaa ihan rauhassa.

Ja kyllä mä vähän ihmettelen nyt sitäkin, että onko se bestis alunperinkään ollut kovinkaan hääppöinen ystävä kun noin tekee ystävälleen?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kyllä se voi olla kamalaa. Mulle ainakin olisi.

Bestiksesi näyttänee ottaneen asian kuitenkin ihan äärimmäisen raskaasti...aikalailla jo turhankin raskaasti. Mutta saattaapi olla, että hän nyt tosiaan tarvitsee aikaa sulatella asiaa ihan rauhassa.

Ja kyllä mä vähän ihmettelen nyt sitäkin, että onko se bestis alunperinkään ollut kovinkaan hääppöinen ystävä kun noin tekee ystävälleen?

kyl me aika tiiviisti ollaan yhdessä oltu vaik eri paikkakunnilla asutaan (mutta kuitenkin lähekkäin) mein esikot on samaa ikää (sekin sattumaa) ja nyt nämä. mutta tarvii nyt kattoo. en laita mitään tekstaria enkä mitään ottakoot ite jos kiinnostaa.

aika erikoista.Itselläni on kavereita, joista yhdellä on 7 poikaa, toisella 4 ja kolmannella 3 poikaa.Ovat toki kaikki haaveilleet siitä prinsessasta perheeseen, varsinkin miehet (näistä yhden mies kattelee aina meidän tyttöä ihastuksissaan ja huokailee "olis se tyttökin vaan ihana!" :D ). Mutta eivät ne nyt välejä poikki oo panneet sen takia, että minä sain pojan jälkeen tytön. Ehkä sun kaverille asia on sitte niin arka, ettei pysty olla sun kanssa tekemisissä?? JOs se todella NIIN paljon toivoo sitä tyttöä ettei kestä olla sun seurassa kun tietää että odotat tyttöä?? En tiedä, anna aikaa kaverillesi. Ehkä se siitä.

Meille ensimmäinen lapsi oli poika ja tiedettiin toista odottaessa ettei kolmatta tule. Ajattelin niin että "tyttö ois kiva niin ois molempia yks" ja toisaalta ajattelin, että "poika ois helpompi kun on jo kokemusta pojasta ja esikoiselta olis kaikki vaatteetkin valmiina ja hänelle veli olis myös kiva" jotenka pettymys ei olis ollu suuri jos olis tullut toinen poika.

Mulla on kolme poikaa ja kyllä mä sitä viimeistä odottaessani toivoin ihan kauheasti tyttöä. Kun sukupuoli selvisi ultrassa, olin ihan älyttömän pettynyt jokusen viikon ja minua suoraansanottuna v**utti kun kaveri odotti samaan aikaan tyttöä. En minä kylläkään välejä kaveriini katkaissut, mutta kuulostaa juurikin siltä, että ap:n kaveri kaipaa aikaa sulatella asiaa.

Kun vauva sitten syntyi, iski kamalat omatunnontuskat: olisinko joskus halunnut sen ihanan pikkuihmisen olevan jotakin muuta, kuin mitä hän on! Nyt tuntuu siltä, että minä olen kasvanut nimenomaan poikien äidiksi, enkä kaipaa enää sitä "prinsessaa".

Minulla on neljä poikaa ja olen raskaana. Jos tämä viides ei ole tyttö, niin olen rehellisesti sanottuna vihainen ja pettynyt. Haluan tytön ja teen vaikka kaksikymmentä lasta että sen saan.

Mieheni haluaa myös tytön, mutta hän sanoo että viisi lasta saa riittää koska kuulemma noille pojille ei jää aikaa. Siltikin haaveilen tytöstä.

Meidän pojat on kyllä kovin rakkaita, mutta juuri niitä peruspoikia, likaisia ja villejä räkänokkia. Kaverini tytöt ovat kauniita, kilttejä ja heillä on ihastuttavat tavat. Minäkin haluan!

Ystäväni sai neljän pojan jälkeen tytön, jos meille ei sitä suoda, niin en halua nähdä tätä ystävää enää. En vain kestäisi, olen todella kateellinen.

Rakastan kuitenkin lapsiani, mutta olen ikäni halunnut tyttöä!

Ottasin ihan kumpaa vaan jos tulisin edes raskaaks helvetillisen neljän vuoden turhan yrityksen jälkeen!!! Tollasille turhan narisijoille ois ihan oikein kun elämä pikkasen opettas...

Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut:
Minulla on neljä poikaa ja olen raskaana. Jos tämä viides ei ole tyttö, niin olen rehellisesti sanottuna vihainen ja pettynyt. Haluan tytön ja teen vaikka kaksikymmentä lasta että sen saan.

Mieheni haluaa myös tytön, mutta hän sanoo että viisi lasta saa riittää koska kuulemma noille pojille ei jää aikaa. Siltikin haaveilen tytöstä.

Meidän pojat on kyllä kovin rakkaita, mutta juuri niitä peruspoikia, likaisia ja villejä räkänokkia. Kaverini tytöt ovat kauniita, kilttejä ja heillä on ihastuttavat tavat. Minäkin haluan!

Ystäväni sai neljän pojan jälkeen tytön, jos meille ei sitä suoda, niin en halua nähdä tätä ystävää enää. En vain kestäisi, olen todella kateellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei v-ttu sentään:
Ottasin ihan kumpaa vaan jos tulisin edes raskaaks helvetillisen neljän vuoden turhan yrityksen jälkeen!!! Tollasille turhan narisijoille ois ihan oikein kun elämä pikkasen opettas...

olet ihan oikeassa.On niin monia jotka haluais lapsen mutta eivät saa (itselläni ystäväpiirissä kaksi lapsettomuudesta kärsivää ja yksi pariskunta jolla yksi lapsi ja toista ei kuulu vaikka yrittävät). Itse olen ollut aina omalla kohdallani sillä kannalla, että ihan sama kumpi tulee kunhan on elossa syntyessään.

Anna aikaa kaverille, varmasti hänkin rakastaa sitten poikaansa ihan niinkuin muitakin ja jonkin ajan päästä taas alkaa väleissä sinunkin kanssa olemaan, mutta saahan sitä aina toivoa ja jos toive ei toteudu niin kyllähän siitä voi hetkeksi pettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja henni:
mulla on yks bestis mulla on tyttö ja poika nyt odotan kolmatta joka luultavasti tyttö
tällä mun bestiksellä on 4 poikaa ja masussa oleva on poika

nyt kun ollaan samoilla viikoilla (sattumaa) ollaan puhuttu paljon raskaudesta tämä on hehkuttanut että on niin varma että tämä 5 lapsi on tyttö kun kaikki on ihan erinlaista mielihalut ja kaikki mitkä on ollut aikasemmissa raskauksissa. ultrassa sit näkyi selvä poika ja mä sain tyttö lupauksen.
nyt tämä kaveri ei sit pidäkkään muhun enään yhteyttä facebookista poistanut kaikki kirjoitukset eikä vastaile mun mese keskusteluihin. tuntuu että välttelee mua mutta ihan sama mä jään tutkaileen tilannetta.

tiedän että haluaa tyttöä mutta tarviiko mulle kiukutella kun meille tulossa tyttö. kyseli viä ilosesti mesessä vointeja,kuulumisia mun ultra päivänä ja sit illalla kysy näkykö sukupuoli sen jälkeen ei oo kuulunut mitään.

Oliko kenties to ollu ultrassa.. taidan minäkin tapauksen tietää jos näin on..

Turhaa kaverille kiukuttelet, vaihda miestä.

No huhhui sentään :o

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja ei v-ttu sentään:

olet ihan oikeassa.On niin monia jotka haluais lapsen mutta eivät saa (itselläni ystäväpiirissä kaksi lapsettomuudesta kärsivää ja yksi pariskunta jolla yksi lapsi ja toista ei kuulu vaikka yrittävät). Itse olen ollut aina omalla kohdallani sillä kannalla, että ihan sama kumpi tulee kunhan on elossa syntyessään.

tämä kyllä niin totta omassa kaveri piirissäni 2 kaveria jotka molemmat 4-5v yrittäneet lasta. sit näitä jotka haluavat jompaa kumpaa.
en tiedä miten ite reagoisin jos kaikki poikia..voisin ehkä olla mustis mutta en välijä laittas. lääkäri veikkas tyttöä mutta itelläni kyllä poika olo mutta nähtäväks jää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No huhhui sentään :o

millä viikolla oot nyt raskaana?

En ymmärrä vihaa, mutta aluksi pienen pettymyksen kyllä.. Siitä jos ei pääse yli ja ole onnellinen lapsistaan niin sitten on peiliin katsomisen paikka..

Jos voisin niin antaisin osan hedelmällisyydestäni jollekki sitä tarvitsevalle kun lapsiluku on täynnä ja molemmat lapset saatiin ekasta kierrosta.. Mikään hormoniehkäisy ei käy joten kortsuilla (lue selibaatilla) mennään.. jipii..

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:o mä en jaksa ymmärtää eikö ole tärkeintä että tuleva lapsi on terve

peesaan tätä! me luultiin että meidän lapsi on todella sairas kun syntyy, tai lääkärit luuli.. ja kun terve vauva kaikkien yllätyksesi syntyi jäi sukupuoli toissijaiseksi tai siis koko raskaus aikana en miettinyt sukupuolta vaan toivoin että lapsi on terve.

Yhteistyössä