Onko se niin, että p*skan määrä on vakio???

18.09.2009
430
0
16
Siis sitä olen pohtinut, että saako kaikki sitä paskaa niskaan, vai jakaantuuko se niin että toisille enemmän toisille vähemmän? Vai onko se määrä vakio aina per ihminen?
Välillä tuntuu, että olis oman osuutensa saanut vuosiksi tai vaikka loppuelämäksi. Kuitenkin aina heti, jos on jakso kun asiat saa kuntoon ja kaikki menee putkeen, rokotetaan jossain vaiheessa.

Ei ku se paska tippuu vain niiden niskaan jotka jaksaa sen kantaa. Ja pitää aina muistaa et paskan määrä on suorassa suhteessa sitten siihen hyvään mitä siitä lannoitteesta muodostuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Ei ku se paska tippuu vain niiden niskaan jotka jaksaa sen kantaa. Ja pitää aina muistaa et paskan määrä on suorassa suhteessa sitten siihen hyvään mitä siitä lannoitteesta muodostuu :)

Näin, ei kellekään anneta kannettavaksi määräänsä enempää. Toisia koetellaan sitten toistenkin edestä, koska joku toinen ei jaksaisi sitä taakkaa kantaa.

Paskan määrä on vakio, mutta se tuppaa tippumaan aina samojen ihmisten niskaan.
Säännöllinen paskakylpy elämässä pitää naisen kärttysenä.
Mulle on ihan turhaa tulla lässyttämään elämän positiivisista asioista, koska ne mene aina eri osotteeseen.
Se on sitä ( huonoa ) karmaa.

Piti vastata samaa kuin eh... kyllä monilla jotka valittaa sitä paskaa jota sataa niskaan on se ihan omista valinnoista kiinni ja miten ne asiat hoitaa. Toki joillakin elämäkin potkii ihan huolella päähän mm. sairauksilla, läheisen menettämisellä jne. mutta paljon paskaa mitä ihmisille tulee johtuu ihan heistä itsestään ja heidän valinnoistaan.

Ja tota mä en pysty ymmärtämään, miksi jankutetaan, että "kenellekään ei anneta enempää mitä jaksaa kantaa" öh, mistäs sit itsemurhat johtuu jos kellekään ei tuu sitä paskaa enempää kun jaksaa kantaa?

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Piti vastata samaa kuin eh... kyllä monilla jotka valittaa sitä paskaa jota sataa niskaan on se ihan omista valinnoista kiinni ja miten ne asiat hoitaa. Toki joillakin elämäkin potkii ihan huolella päähän mm. sairauksilla, läheisen menettämisellä jne. mutta paljon paskaa mitä ihmisille tulee johtuu ihan heistä itsestään ja heidän valinnoistaan.

Toki jos paska mitä niskaan sataa on tyyliin paskamainen mies joka ei välitä kun omasta navastaan, niin silloin voi puhua omista valinnoistaan. Mutta jos se kakka mitä sataa johtuu asioista mihin henkilö ei itse voi vaikuttaa, niin silloin kyse on kyllä jostain ihan muusta.
Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja öh:

Ja tota mä en pysty ymmärtämään, miksi jankutetaan, että "kenellekään ei anneta enempää mitä jaksaa kantaa" öh, mistäs sit itsemurhat johtuu jos kellekään ei tuu sitä paskaa enempää kun jaksaa kantaa?

Kyllähän omat valinnat vaikuttaa, mutta ethän sä voi aina valintoja tehdessäs tietää täysin mitä ne tuo tullessaan, eikä kaikkiin asioihin pysty vaikuttamaan vaikka miten itse hoitais asiansa.
Tota en mäkään ymmärrä, millä perusteella se paska jaetaan, kun ei kaikki todellakaan jaksa eikä kestä.

mä yhdyn kyllä niihin jotka sanoo että kyllä se vaan on vakio, eikä mistään valinnoista kiinni aina.
Itse kärsin lapsettomuudesta 6 vuotta, ja kun vihdoin sain lapsen paiskattiin minua epämääräisellä sairaudella jonka lähtöpiste on ilmeisesti jossain sisäelimessä. Tuomiota odotellessa.. :(

Ihmisyksilölle ei koskaan selviä, miten paljon paskaa se todellisuudessa saa. Sen määrän kokemukseen vaikuttaa paljon se, miltä se tuntuu. Ihmiset kun kokevat samat asiat kukin ihan omalla tavallaan. Ja sitä saa mitä tilaa, toiset ansaitsevat enemmän hyvää oloa, ja toiset hankkivat itselleen ehdoin tahdoin pahaa oloa. Jokainen on oman onnensa seppä.

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Ihmisyksilölle ei koskaan selviä, miten paljon paskaa se todellisuudessa saa. Sen määrän kokemukseen vaikuttaa paljon se, miltä se tuntuu. Ihmiset kun kokevat samat asiat kukin ihan omalla tavallaan. Ja sitä saa mitä tilaa, toiset ansaitsevat enemmän hyvää oloa, ja toiset hankkivat itselleen ehdoin tahdoin pahaa oloa. Jokainen on oman onnensa seppä.

Kiitos tästä, minä siis valitsin mielestäsi sisäelinvian (ei todellakaan mikän alkoholin tai muun aiheuttama) ja vaikean lapsettomuuden?
Haista paska! Sä kuulut sitten varmaan siihen osioon joka ansaitsee sitä hyvää vai? Sairas!

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:

Ootko ihan oikeesti sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa? Sano toi niille jotka ei oo koskaan tehny pahaa kenellekään, ja niille tapahtuu hirveitä asioita, joita eivät ole mitenkäänn itse aiheuttaneet... Aika kylmältä ihmiseltä vaikutat. Mites, luetko itsesi niihin, jotka ansaitsevat enemmän sitä hyvää oloa, ja millä perusteella?

Paskan määrä on vakio aina. Se määräytyy syntyessä ja sitä ei voi määrittää itse. Toisilla paskan määrän vakioisuus on suurempi kuin toisilla. Paskan määrän vakioisuus kestää muuttumattomana koko elämän ajan ja siihen ei voi vaikuttaa itse.

Yhteistyössä