Onko säkkituolit ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä keksin just, että haluan kolme mustaa säkkituolia olohuoneeseen; jokaiselle lapselle oman. Ne kun seisoo aina rivissä tv:n edessä, niin että kukaan muu ei näe telkkaria. Jos niillä olis jokaisella oma tuoli, olisko se edes teoriassa mahdollista, että ne istuis siinä tv:n edessä ja niiden yli näkis?
Mutta saako säkkituoleja enää mistään? Mä en ole ollu vuosikausiin huonekalukaupassa :whistle:

sotkassa on myynnissä niitä lapsillekin tarkoitettuja,monen värisiä :)
mäkin haluisin muksuille semmoset :) nyt meillä on muksuilla ne omat nojatuolit ja tuo neiti tuppaa kiipeilemään sen kanssa kokoajan ;)

Juu, ei sillä väliä miten out tai in on, mutta ajattelin, josko on niin poissa muodista, ettei saa mistään.
No, viikonloppuna käy matka Poirin kautta seinäjoelle, niin jospa matkalta löytyis. Harjavallassa muistaakseni on iso huonekaluliike ja eiköhän POrissakin ollu Jysk Tai Sotka?
Tai sit pitää poiketa ensiviikolla Raisiossa, mutta mä haluan nähdä telkkarin sohvalta |O Mulla on siihen mielestäni oikeus :p

Säkkituolista tuli mieleen, kun meillä pojat pienempinä - jotain 3 ja 4v - oli löytäneet sakset ja leikanneet reiän säkkituoliin. Sitten ne raahas sitä tuolia mulle näytille keittiöön ja kaikki pienet styroxipalloset pomppi ilosena siitä aukosta pois. Niitä löyty vielä ½ vuoden päästäkin seinälistojen alta.