onko s-ryhmän/sokoksen työntekijöitä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iivariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iivariina

Vieras
Pistin paikalliseen s- markettiin työhakamuksen eilen ja olisin kovasti kiinnostuut kuulemaan millaista palkkaa mahdollisesti sais ja mitkä on edut? Saako elintarvikkeista alennusta? lisät? jne... tällähetkellä olen vakituisessa työsuhteessas, mutta työpaikan vaihto kiinnostais kovasti. Kiitos jos joku vastailee :)

Katso Pamin sivuilta palkat, niitten mukaan menee. Henkilökunta-alennus on 3% ruoka ja päivittäistavara, 15% vaatteet jne. Sinuna miettisin vielä, mä lähdin S-ryhmästä jatkuvien ja räikeiden työehtosopimusrikkeiden takia...

Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
ystäväni on töissä s-marketissa ja sanoi että kaikkine lisineen ja korotuksineen mitä ikinä voi saada palkka on jotain 9e/tunti...

Mieheni on s-ryhmässä töissä, ja tuntipalkka kyllä tietääkseni on noin 12e.

Rivimyyjän palkka on tes:n mukainen, päälliköiden ja osastovastaavien palkoista käsittääkseni ainakin meillä voidaan neuvotella...

Meidän osuuskaupassa alennukset on elintarvikkeista 5 % ja muista 15 %...

Mä olen kyllä tykännyt. Olin aiemmin Tradekalla "tarvittaessa töihin kutsuttava", eli työntekijä aina silloin, kun joku johtoporras halusi purkautua..mutta en ollut koskaan työntekijä silloin, kun esim. bonukset maksettiin.

Nyt olen pienellä tuntimäärällä kassalla. Mutta työkokemusta kun on muualtakin kaupanpuolelta, hyvin paljon saan olla osastolla. Ja pienen lapsen äitinä on pakko sanoa, että en KOSKAAN Tradekalla saanut lupaa tulla esim. myöhemmin töihin, jossen saa kirpulle hoitajaa. Nyt Prismassa se onnistuu ihan pelkällä puhelinsoitolla.

Ja mikä parasta: EI YKSINTYÖSKENTELYÄ, eikä VASTUUTA muusta kuin omasta työstä..

Ja ainakin isommat ostokset saa miltei tukkuhintaan (esim. pyykinpesukone. tukkuhinta +8%)

Ja mulla oli se et sain vakituisen paikan. vaikka tunteja ei aluksi ollut kun olin tarvittaessa töihin soitettava ni nyt on: olen tuoteryhmävastaava ja esimies koulutettava.

Arvostan sitä että mulla on Vakaa työnantaja ja vakituinen paikka eikä mitään pätkiä.

Yhteistyössä