I
iivariina
Vieras
Pistin paikalliseen s- markettiin työhakamuksen eilen ja olisin kovasti kiinnostuut kuulemaan millaista palkkaa mahdollisesti sais ja mitkä on edut? Saako elintarvikkeista alennusta? lisät? jne... tällähetkellä olen vakituisessa työsuhteessas, mutta työpaikan vaihto kiinnostais kovasti. Kiitos jos joku vastailee 