S
silvia
Vieras
Pitäis siis korttiin keksiä jotain onnitteluja ja muuta kaunista. Ruotsalainen tuttavapariskunta menee naimisiin...
Kiitos avusta!
Kiitos avusta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ainoat mitä mä osaan ruotsiksi on "jag tycker om att knulla" ja "knulla mig på röven".
saa käyttää vapaasti =)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ainoat mitä mä osaan ruotsiksi on "jag tycker om att knulla" ja "knulla mig på röven".
saa käyttää vapaasti =)
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ainoat mitä mä osaan ruotsiksi on "jag tycker om att knulla" ja "knulla mig på röven".
saa käyttää vapaasti =)
Hyi! häpeä!
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ainoat mitä mä osaan ruotsiksi on "jag tycker om att knulla" ja "knulla mig på röven".
saa käyttää vapaasti =)
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ainoat mitä mä osaan ruotsiksi on "jag tycker om att knulla" ja "knulla mig på röven".
saa käyttää vapaasti =)
![]()
![]()
Häpeä sinäkin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Aatelkaa, jos joku raukka kirjoittaa noin hääkorttiin.
Sen sijaan jokainen saa vapaasti käydä sanomassa miehelleen, tai :snotty: vaikka sitten jollekin muulle haluamalleen henkilölle tuon ekan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Aatelkaa, jos joku raukka kirjoittaa noin hääkorttiin.
Sen sijaan jokainen saa vapaasti käydä sanomassa miehelleen, tai :snotty: vaikka sitten jollekin muulle haluamalleen henkilölle tuon ekan![]()
sehän oiskin aika hauska juttu
mutta joooo, ehkä aplle tuli selväks, et kipinäsäären ruotsintaidot ei ehkä oo ihan ajantasaiset
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Aatelkaa, jos joku raukka kirjoittaa noin hääkorttiin.
sehän oiskin aika hauska juttu
mutta joooo, ehkä aplle tuli selväks, et kipinäsäären ruotsintaidot ei ehkä oo ihan ajantasaiset
![]()
Pah, täällä meillä päin tyhmyys tiivistyy :headwall: :headwall: :headwall: |O |O :xmas:
Mä muistan ala-asteelta tämmösen kiva..
Hevonen on häst.
Pappi on präst.
Suola on salt.
Mallas on malt.
Kylmä on kallt.
Kaikki on allt.