Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tytsikin on ihan ylisöpö![]()
No olen mä aika söötti tossa profiilikuvassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tytsikin on ihan ylisöpö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tytsikin on ihan ylisöpö![]()
No olen mä aika söötti tossa profiilikuvassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Tää on nyt ihan naurettavaa vastata koko ketjuun, mutta siis eihän Sirkkis nyt missään nimessä ainakaan ruma ole. Minusta nätti nuori nainen.
Sitä mä en kyllä rehellisyyden nimissä ymmärrä, että jos joku sanoo olevansa sitä mieltä, että esimerkiksi Sirkkis tai Blume eivät hänestä ole kauniita, niin sitten aletaan heti väittämään, että kyseinen tyyppi on kateellinen tai joku tuulipukusotanorsu!:headwall: Makuja vaan on erilaisia. Mä esimerkiksi pidän Julia Robertsia maailman kauneimpana naisena (olen pitänyt niin kauan kuin muistan) ja joku toinen taas on sitä mieltä, että Julia on ihan karmea. Se taas on ihan toisen keskustelun paikka, että kannattaako ylipäätään kenenkään ulkonäköä arvostella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Edelleenkään ei ole mielestäni kaunis, ihan normaalin suomalaisen naisen näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:Kun lukee naita keskusteluja, niin eipa ollenkaan enaa ihmettele, mista noita koulukiusaajia sikiaa. Meidan pitaisi viela olla fiksuja, empaattisia ja toiset huomioonottavia aiteja :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymättömänä olet näkymätön:Aika usein se Sirkka on kuviansa änkenyt ties mihin topikkiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi:Hah...ite tehny harmaana alotuksen ja kyselee muiden mielipiteitä itestään....
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi:Hah...ite tehny harmaana alotuksen ja kyselee muiden mielipiteitä itestään....
:headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja On.:On todella kaunis, vielä lisäksi pieni ja siro joka lisää sitä että miesten päät menee pyörälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
Tuo nyt ei ollut kovin mukavaaNoh, kaikkeen kai sitä täällä palstaillessaankin tottuu.
Ja kiitos muille.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
Tuo nyt ei ollut kovin mukavaaNoh, kaikkeen kai sitä täällä palstaillessaankin tottuu.
Ja kiitos muille.
Vilkaisin profiiliisi, ja voi jessus että olette kaunis perhe!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja On.:On todella kaunis, vielä lisäksi pieni ja siro joka lisää sitä että miesten päät menee pyörälle.
juuri näin![]()