Onko rintaliivikuvat soveliaita blogeihin?

  • Viestiketjun aloittaja hämmästynyt nykyajasta
  • Ensimmäinen viesti
hämmästynyt nykyajasta
Mietin tässä vaan kun eräs bloggaaja latasi itsestään rintaliivikuvia ja aloin miettimään että miksi ihmeessä? Jotenkin katson bikinikuvat vielä sopiviksi jos ne on otettu rannalla. Tosin ei niitäkään tarvitse olla kilometrikaupalla. Tämä bloggaaja joka latasi nuo rintaliivikuvat blogiin ei ole edes sieltä normaalikokoisesta päästä. Noin lihavan kuuluisi kyllä peitellä itseään.
 
laita silmät kiinni
No mä oon sitä mieltä että jokainen saa omaan blogiinsa laittaa vaikka alastonkuvia ja lukija päättää, mitä haluaa lukea. Jos tissiliivit ahdistaa ni vaihda seurattavaa blogia.
Täysi peesi tälle!

Ei ole pakko lukea mikä ei kiinnosta.

Ja sitä paitsi tiedän mistä blogista on kyse, tai ainakin veikkaan tietäväni. Ei kaikki ole langanlaihoja kuten 90% muotibloggareista. Itse luen ainakin ihan mielelläni isompikokoistenkin blogeja. Ja tässähän oli kyse yhteistyöpostauksesta ja mielestäni on mukavaa, kun kerrotaan vinkkejä mistä isompirintainen löytää liivejä. Itse ihan normaalikokoisen, mutta isorintaisena en ainakaan löydä normikaupoista liivejä (kysytty maahantuojalta asti, eikä löydy minun kokoani) ja otan mielelläni vastaan kaikki kokemukset mitä jollain on kertoa. Ja nettikauppihin ei voi aina luottaa, siksikin niistä kertominen on mukavaa. Tietää mistä saa palvelua ja miten hoituu vaihdot yms.
 
rietas
Luulen tietäväni mistä blogista kyse. Ja siinähän on kyse pukeutumisesta. Rintaliivit ovat olennainen osa pukeutumista.

Joten on soveliasta. Tissit paljaana ei olis minusta pukeutumisblogiin sopiva, mutta jos bloggaaja haluaa sellaisen kuvan laittaa, niin sehän on hänen oma asiansa ja lukija voi valita, mitä blogeja seuraa, eikö vaan?
 

Yhteistyössä