Kyllä tässä pitäisi olla ja saan relaatio 4:nkin sanat näkyviin. Kokeilen tuota päivitä näppäintä.Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmi juttu:Voi ei. Sulla ei ollut cookiesit päällä.
Kerrotko kaverin suoraan, sen roolihahmon sain...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mulla on molemmat. Toinen on sen roolihahmo ja toinen muistaakseni kaveri. Löysin englanninkielisestä wikistä.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Oiskos Stanley Hollowaysta lähtevät 7+8 ja 7+6 kellään?
shakespeare-ruutuun, sinne alas, aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taa, minne sinne yhtiö tulee?
Voi kun tietäis.Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:trilleristä 11 ylöspäin, mitä siihen tulee
Kieltämättä hieman hankala. Veikkaan, että aika nopeasti kyhätty kasaan.Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:mä haluun sen oikeen yläkulman auki |O |O |O
tää on paskin relaatio ikinä, oikeesti....
Aika löytyi tuolta relaatiot 4 -ketjusta.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Kieltämättä hieman hankala. Veikkaan, että aika nopeasti kyhätty kasaan.Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:mä haluun sen oikeen yläkulman auki |O |O |O
tää on paskin relaatio ikinä, oikeesti....