No moon kooklannu ja venkslannu ja mitä tahasa mutkun en saa mitää osumaa löytymää sattumaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja pes:Olisko tuo 11 se GSP-paikantimeen liittyvä harrastus (jos ei ole joku muu 11)
Tanssijoista toista ei ole, toisella kesäinen etunimi, löytyy kun googlaa
:wave: Elokuvagenressä puuttuu 7 kirjainta alaspäinAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mites pääsis elokuvagenrestä ylä tai alaruutuun?
trilleri->?
Mitä caramel on suomeksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisko apuja tuohon käärme ruutuun eli caramel -> 6 mikä ihmeen väri? siihen liskosta 4 kirjaimisen jälkeen 11 kirjainta ja ohjaajan ja monty pythonin väliin 7 kirjainta?
Siis makeinenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se ole ruskea suomeksi?
Älkää miettikö sitä värinä, vaan syötävänä! Mites se alkuaineet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se ole ruskea suomeksi?
Lisko 4 on "Heloderma suspectum"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitä caramel on suomeksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisko apuja tuohon käärme ruutuun eli caramel -> 6 mikä ihmeen väri? siihen liskosta 4 kirjaimisen jälkeen 11 kirjainta ja ohjaajan ja monty pythonin väliin 7 kirjainta?
Liskon 4 kirjaiminen multa puuttuu
Ja kuka ohjasi hullun maailman
Ylihuomen on semmonen päivä kaikil lapsil ja ehkä joillain äideilkiiAlkuperäinen kirjoittaja .:Älkää miettikö sitä värinä, vaan syötävänä! Mites se alkuaineet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se ole ruskea suomeksi?
KIITOS!!!! Vihdoin mäkin pääsin jyvälle, ei siinä vielä kauaa mennykään. Hah!Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ylihuomen on semmonen päivä kaikil lapsil ja ehkä joillain äideilkiiAlkuperäinen kirjoittaja .:Älkää miettikö sitä värinä, vaan syötävänä! Mites se alkuaineet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se ole ruskea suomeksi?
niitä neljää alkuainetta kutsutaan usein tämmöisiksi.
Viimeinki miä sain senAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:ja se nimi on pilkottu, et saadaan vaan neljä kirjainta!
Ja kiitos tästäkin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:niitä neljää alkuainetta kutsutaan usein tämmöisiksi.
kerrotko mikä se gps-systeemi on? oon kokeillu mielestäni kaikenlaista, mutta mikään ei käy...Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko teillä on se gps-systeemistä lähtevä seuraava? Mulla on, mutta siitä 7+7 puuttuu?
Se on se mitä se on, vaikka apuna ruksi kartalla, mutta itse olisin kirjoittanut sen yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko teillä on se gps-systeemistä lähtevä seuraava? Mulla on, mutta siitä 7+7 puuttuu?
Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Se on se mitä se on, vaikka apuna ruksi kartalla, mutta itse olisin kirjoittanut sen yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko teillä on se gps-systeemistä lähtevä seuraava? Mulla on, mutta siitä 7+7 puuttuu?
Wikiin geokätkentä ja siinä se lukee heti perässäAlkuperäinen kirjoittaja op:kerrotko mikä se gps-systeemi on? oon kokeillu mielestäni kaikenlaista, mutta mikään ei käy...Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko teillä on se gps-systeemistä lähtevä seuraava? Mulla on, mutta siitä 7+7 puuttuu?