Onko rekkakuskeille tyypillistä

  • Viestiketjun aloittaja Milena
  • Ensimmäinen viesti
..
No rekkakuskeja on paljon, niin joukkoon mahtuu myös pettureita. Sairaanhoitajia on paljon, joukkoon mahtuu kans pettureita..sama koskee insinöörejä, rakennusmiehiä tai mitä tahansa. Ei se ammatista ole kiinni.

Rekkakuskin, kuin muunkin reissutyöläisen, ammatissa on vain se..että se pettäminen on aika helppoa (jos on aikaa). Mutta ei tilaisuus houkuttele ihmistä, joka on uskollinen..eli silloin haksahtaa ne, jotka muutenkin panis kaikkee mikä liikkuu (tai olis liikkumati).
 
vieras
Kuten aiemmin todettu joka alalla on niitä pettäjiä. Mun mies ei pettäisi (tietenkään ;) :saint) ) vaikka olisi mikä ammatiltaan ja sen kollega varmaan pettäisi (jos olisi parisuhteessa) ammatista riippumatta.
 
vieras
Eikös noi rekkamiehet ole suurin osa vailla muuta koulutusta kun elämänkoulu, ja silloin tuo pettäminen usein on mukana kuvioissa.
Minulla on lapsi lapsi rekkamiehen kanssa, joka on tahollaan naimisissa ja hänellä on kaksi lasta liitosta. Hänen kaveripiirissä, rekkareita kaikki, kaikilla oli naisia joka kylässä.

ja kerran olin yhden sukulaismiehen mukana ulkomaan keikalla, niin siellä yövyttiin isolla huoltiksen parkkipaikalla joka oli ihan täynnä huoria, jotka törkeesti tyrkytti itseään. Siellä ainakin huorille oli kysyntää ja tuskin ne keikki rekkarit oli sinkkuja, jotka palveluja käytti.

Ei tietenkään voi sanoa et kaikki rekkarit pettää, mutta kyllä se siinä ammatissa aika tavanomaista on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös noi rekkamiehet ole suurin osa vailla muuta koulutusta kun elämänkoulu, ja silloin tuo pettäminen usein on mukana kuvioissa.
Minulla on lapsi lapsi rekkamiehen kanssa, joka on tahollaan naimisissa ja hänellä on kaksi lasta liitosta. Hänen kaveripiirissä, rekkareita kaikki, kaikilla oli naisia joka kylässä.

ja kerran olin yhden sukulaismiehen mukana ulkomaan keikalla, niin siellä yövyttiin isolla huoltiksen parkkipaikalla joka oli ihan täynnä huoria, jotka törkeesti tyrkytti itseään. Siellä ainakin huorille oli kysyntää ja tuskin ne keikki rekkarit oli sinkkuja, jotka palveluja käytti.

Ei tietenkään voi sanoa et kaikki rekkarit pettää, mutta kyllä se siinä ammatissa aika tavanomaista on.

Eikö niile naiskuskeille ole sitten mitään?
on naisiakin rekkakuskeina ja siskoni ainakin on käynyt ihan koulutuksen tähän "rekamiehen" ammatiin. tosin nyt on hakenut linjurikuljettajan koulutukseen, toivon että pääsee siihen.
 
...
No mut siis kyllä moni rekkakuski on koulujakin käynyt. Tiedän tapauksia. Mut suurin osa varmaan liittyen noihin logistiikkakoulutuksiin, ainakin nykyään. Ja muistaakseni koulutus kestää kuitenkin edes sen pari vuotta? Voin muistaa väärin toki.

Tosiaan pitää muistaa, että varsinkin Suomessa ei rekkamieskään saa p*rsettä jos se ei muullonkaan saa =D

Täytyy kyllä sanoa, että itselleni ei sopisi rekkakuski ollenkaan jo senkin takia, että on paljon pois. Ei olisi kivaa olla yksin parisuhteessa, minä kun niin tykkään sohvalla köllöttää toisen kainalossa =)

Mutta eikös kysymys myös kuulu, että kuinka moni rekkamiehen vaimo pettää? Hänellähän on ihan samalla tavalla aikaa.
 
pahatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistähän tuokin luulo on peräisin...
Tietämättömyydestä. Jos miehellä on reissuammatti se on automaattisesti petturi. Kait siinä ajatuksessa jotain maantie romantiikkaa on. Pelätään että mies näkee liikaa ja että tilaisuus tekee varkaan.
 
Edelleenkin kysyn vaan. Mitä nistä naisrekkakuskeista.
Onks ne muka samanlaisia.
Eikä väitetä ettei naisia oo kyseisessä amamtiss aku siskoni kuuluu tähän alaryhmän

( eikä oo lesbo, vaan tavallinen perheenäiti joka tykkää valvoa öisin ja tykkää autolla ajosta)
 
vaimo
Ei kannata yleistää. Tietty osa varmaanki pettää, niin kuin reissuhommissa yleensäkin ja myös joka työpaikassa on aina joku tai joitaki jotka pettää.
Mun mies ei ainakaan kerkiä eikä halua pettää. Olen siitä 100% varma, keskusteltu on. Onhan tuo joka yö kotonaki ja ne päivät jotka ajaa, ovat kiireisiä.
 
Carlos74
mielenkiintosia näkökantoja!! Aikoinaan naistyökaverit myös perään kuuluttivat noita miespuolisia "seuralaisia" tuolla keski-euroopan taukopaikoilla ;) !! En sit muista oliko nää naisrahtarit perheellisiä vai ei, toisella ainakin oli lapsi suomessa....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mutta eikös kysymys myös kuulu, että kuinka moni rekkamiehen vaimo pettää? Hänellähän on ihan samalla tavalla aikaa.
Omaa aikaa riittää kyllä harrastuksille =) että tilaisuuksia olis jos olisi mielenkiintoa.

Nythän uuden lain myötä tämä kuljetuspuolen arvostuskin kenties joskus kohoaa, kun rekkakorttia ei saa kuin ammattitutkinnon suorittaneena (tai armeijasta kai).

 
Appiukko on rekkamies ja ainakin omien puheiden mukaan ei ole reissuillaan huorissa/vieraissa naisissa käynyt. Auliisti kyllä kertoo rekkakavereidensa seksihurjasteluista ;) Kerran humalassa lipsautti miun miehelle, että on siellä reissunpäällä joskus saattanut olla naista kovastikin ikävä... Että ota tuosta nyt sitten selvää...
 
yks kerran sinkkuna teki sitä sun tätä
Ähtärissä ja lähimailla on ainakin halukkaita rekkakuskeja. Pomon kustantamilla virkistysmatkoilla ei vaimot mukana tietystä syystä....
 
pöö
jotkin muijat on vain niin pirun tyhmiä että juoksee rekkakuskin kuin
rekkakuskin perässä:(Meidän yksi entinen naapurin muija oli oikeesti piirakka märkänä minun miehen perässä,me mentiin yhdessä ripustamaan pyykkiä niin tämä naapurin akka tulee tarjoamaan itseää pikku pikineissä (kerrostalossa)
me olimme grillikatoksessa grillaamassa niin taas tämä naikkonen juoksee mieheni kimppuun,mies parka jouksee kotiin karkuun:)
Kehtasi vielä naikkonen kysellä koska pääsisi mieheni rekan kyytiin koska on kuulemma Venäjällä tottunut liftaamaan näiden kyytiin ja rakastaa olla rekan kyydissä ja voisikin maksaa matkan luonnossa,
no mies parkani taas jouksee karkuun
Tämä nainen (Suomalainenkin vielä) kehtasi siis oikeesti minun nähteni tarjota miehelleni itseään vaikka hällä itsellä oli silloin 6kk vanha vauva ja juuri naimisiin mennyt oman miehensä kanssa,no tosin hänen mies ei sitten ollut rekkakuski eli ehkä siksi pitikin naapurin ukkoa vikitellä.
Tilanne ei meinannut rauhottua millään,muutimme talosta pois niin tämä naikkonen tulee keskelle muutto tarjoamaan vauva kainalossa apu miehelleni...mitähän apua...
mies heitti tuon jo silloin taas pihalle ja ei mokoma usko,kehtasi vielä kysellä meidän uutta osoitettakin:(
no arvatkaa saiko,tiedä sitten onko nykyään löytänyt jo uuden rekkakuskin itselleen ja samaan aikaan on naimisissa

että kyllä niitä törkeitä naisiakin löytyy ja uskollisia rekkakuskeja;)
 
Vieras
Ystävälläni oli suhde naimisissa olevan rekkamiehen kanssa.. Mies ilmoitti aina milloin on tulossa paikkakunnalle. Ystäväni aina illan hämärtyessä tuli kyseiselle taukopaikalle. He hoitelivat toisensa tyytyväisiksi ja lähti aamulla pois.
Onneton ystäväni meni rakastumaan mieheen ja kuvitteli, että joskus jättää vaimonsa yms..
Mutta selvisikin, että jokaisella paikkakunnalla häneltä löytyi naikkonen tyydyttäjäksi. Rekkamiehen vaimo parka..
 
Rahtarin lapsen äiti
Meidän tarina on tällainen: tavattiin, ja kun oltiin 9kk seurusteltu "rakastuneina" niin mun rahtarimies lähti wamlichatin porukan kanssa vähän risteilemään. Siitä jäi kiinni, plus kaikesta muustakin puhelinliikenteestään. Oli naisilta chatistä tissikuvia, ja oli itse lähetellyt k*llinsa kuvia jne. eli puh sex käynyt kuumana. Ja meillä oli kuitenkin ihan viriili seksielämä. Luulin, että saimme tuon asian selvitettyä, ja annoin anteeksi, jokainenhan voi kerran erehtyä ja luulin, että mies lopettaa nuo chattailyt tuolla wamlissa. Mutta n. vuoden kuluttua jäi taas kiinni samasta asiasta... Taas puhuttiin, ja myönsi riippuvuutensa. Tuo asia jäi sitten jotenkin muitten isojen asioitten alle, kun yritettiin vaan päästä päivä kerrallaan eteenpäin. Lapsikin sitten ilmoitti tulostaan, ja olimme onnellisia ja odotimme vauvan syntymää. No, nyt tyttö on 4,5kk, ja löysin juuri ukon puhelinlaskun, joka oli 863 euroa. Siis ajatelkaa. Pistin miehen ulos asunnosta ystävänpäivänä ja lähti,ilman mitään reaktiota siihen, että avovaimo heitti hänet ulos kodistaan lapsensa (ja kihlattunsa) luota. Seuraava askel on meidän suhteessa ammattiauttaja, johon mieskin eilen suostui ihme kyllä tulemaan. Hänen mielensä voi toki vielä muuttua... Soittelin kuitenkin aikaa lähikaupunkiin perheasiain neuvottelukeskukseen, josta mulle sanottiin mm. näin, että pettäminen ja tuo maksullisille linjoille soittelu pitkien reissujen aikana on hyvin yleinen ongelma rahtarien perheissä. Joten silmät auki, rahtarien emännät. Isot (siis jos laskut on yli 200e esim) kertoo yleensä jo omaa kieltään, koska normaalipuheluilla tuollaisia summia on työaikanakaan vaikea saada kasaan. Dataliikenteen määrästä voi päätellä yhtä ja toista, samoin jos puhelinlaskuja ei ole näkösällä vaan niitä jemmataan jonnekin.
Itse seurasin aikoinani, silloin kun ukko jäi eka kerran kiinni tuosta wamlissa roikkumisesta, sitä chattiä ja voin kertoa, että siellä pyörii hyvin paljon varattuja rahtareita,jotka ei vaimon ja lasten olemassaoloa muistakaan tien päällä. Kalun kuvia on mukava napsia rekan hytissä ja lähetellä pitkin Suomea, tapailla huoltoasemilla ja muilla taukopaikoilla näitä chattinaisia ja nusaista vähän hytin pedissä. Ja kyllä vaimo kotona pesee sit lakanat ;) ja käy toivottavasti säännöllisesti gynellä otattamassa kaikki mahdolliset sukupuolitautitestit ja papakokeen. Niin se homma menee.
 

Yhteistyössä