Onko rekkakuskeille tyypillistä

  • Viestiketjun aloittaja Milena
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Rekkakuskeilla on kuule niin tiukat aikataulut et ei siinä ehtis vieraita hässiin.
Peesi, ja kuka edes haluaisi hässiä rekkakuskin kanssa kun se on työajossa. Kivat pastillit vaan kilkattaa arsekarvoista! :kieh:
 
rekkakuskin vaimo
toivottavasti ei ja mies on sanonutkin että ei oikein kerkee ja on niin likainen aina kun ajaa turvetta... ( tiedän kyllä että niitä on monia rekkakuskeja ketkä pettää, mut niin se on myös muissakin ammeteissa mahdollisuus pettää... )
 
Alkuperäinen kirjoittaja rekkakuskin vaimo:
toivottavasti ei ja mies on sanonutkin että ei oikein kerkee ja on niin likainen aina kun ajaa turvetta... ( tiedän kyllä että niitä on monia rekkakuskeja ketkä pettää, mut niin se on myös muissakin ammeteissa mahdollisuus pettää... )
Toi on muuten totta et jos turvetta ajaa nii sitä pölyä on joka paikassa...
Se sotkee ihan älyttömästi toi turvepöly...
 
Carlos74
:LOL: , just joo, en tietty voi taas vastata kun omasta puolestani, mut mun ei ole tarvetta pettää!! Aikaa mun ajossa todella olis, mut tarvetta ei.

Ja mitä tohon asiaan muiden kollegojen puolesta tulee, sanotaan karkeesti näin, että 10-20% pettää... Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Jollain on joku vakipano turussa ja toisella vakipano vähän sielä sun täälä. Luulisin kuitenkin et toi pettäminen on yleisempää rekkakuskien keskuudessa kun jollain muulla alalla. Varsinkin reissuhommissa, jossa ollaan pois kotoa useempi päivä putkeen, saatikka noi ulkomaille ajot on sitten seikka ihan omana ittenään =)
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Rekkakuskeilla on kuule niin tiukat aikataulut et ei siinä ehtis vieraita hässiin.
Peesi, ja kuka edes haluaisi hässiä rekkakuskin kanssa kun se on työajossa. Kivat pastillit vaan kilkattaa arsekarvoista! :kieh:
:kieh: :kieh: , ja minä ainakin käyn reissussa ihan joka päivä pesulla, aivan kuin kotonakin!!!!!!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Rekkakuskeilla on kuule niin tiukat aikataulut et ei siinä ehtis vieraita hässiin.
Peesi, ja kuka edes haluaisi hässiä rekkakuskin kanssa kun se on työajossa. Kivat pastillit vaan kilkattaa arsekarvoista! :kieh:
:kieh: :kieh: , ja minä ainakin käyn reissussa ihan joka päivä pesulla, aivan kuin kotonakin!!!!!!! :kieh:
No kerropas sit asiantuntijana et onko akka joka kaupungis?
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Rekkakuskeilla on kuule niin tiukat aikataulut et ei siinä ehtis vieraita hässiin.
Peesi, ja kuka edes haluaisi hässiä rekkakuskin kanssa kun se on työajossa. Kivat pastillit vaan kilkattaa arsekarvoista! :kieh:
:kieh: :kieh: , ja minä ainakin käyn reissussa ihan joka päivä pesulla, aivan kuin kotonakin!!!!!!! :kieh:
No kerropas sit asiantuntijana et onko akka joka kaupungis?
niin, ei oo mulla. Mut tiedän kuskin kenellä aika monessa paikkaa on...
 
niimpä
Kyllä, tuon tietäminenhän on ihan kiveen hakattu asia! Samoin kun sairaanhoitajat on kiihkeitä sängyssä. Maanviljelijät on peräkamarinpoikia. Papit on h.omoja. Ja rekkakuskit pettää aina! Sehän on kirjoitettu niiden työehtosopimukseen!

Kaikkea sinäkin kysyt:(
 

Yhteistyössä