Onko Reimatec, Peuhu ja Remu haalarit reilua vai naftia mitoitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elikkä jos kakkoshaalaria mietin tytölle jolla vaatekoko on 98 niin noista Remua ja Peuhua voi ottaa vaikka kokoa 104 sen olematta kuitenkaan ihan järkyn iso mut Reimtec 98 vois olla hyvä. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin... Lähinnä ajattelin et menis sit keväälläkin.

meillä pojalla käytössä vaatekoko 98 ja nyt näyttäis reimatecin 98cm toppapuku käyvän pieneks ennen aikojaan! hoikka poika on, ei siis roteva tai pullea

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin;25028533:
meillä pojalla käytössä vaatekoko 98 ja nyt näyttäis reimatecin 98cm toppapuku käyvän pieneks ennen aikojaan! hoikka poika on, ei siis roteva tai pullea

Eli tuohan kertois sen olevan suhteellisen pientä mitoitusta...

No mulla on reilu 110-senttisellä pojalla 122-senttinen Remun haalari. 116-senttinen on alkutalveksi, mutta se ei tule kevääseen asti kestämään. Mun mielestä siis tosi pientä kokoa. Lassiekin on kyl mun mielestä pientä kokoa. 104-senttinen haalari jäi pieneksi jo reilun metrin mittaiseille pojalle.

No mulla on reilu 110-senttisellä pojalla 122-senttinen Remun haalari. 116-senttinen on alkutalveksi, mutta se ei tule kevääseen asti kestämään. Mun mielestä siis tosi pientä kokoa. Lassiekin on kyl mun mielestä pientä kokoa. 104-senttinen haalari jäi pieneksi jo reilun metrin mittaiseille pojalle.

No meillä ainakin Lassie on menny tosi pitkään vaikka samalla kokomerkinnällä olevat vaatteet olis jääny jo ajat sitten pieneks. Esim. nyt kun alkaa 98 olla sopiva koko niin LAssien haalarissa 92 menee vielä oikein hyvin.

kysympä minäkin...mites kappahlin toppahaalarit? meillä lapsi reilun metrin pituinen. lassietec välikausihaalari 104cm nyt käytössä ja sopivasti reilu eli sopii fleeceä väliinkin. nyt suunnittelin et ostasin kappahlin haalarin mut 110cm näytti kauheen pitkältä ja 104cm taas lyhkäseltä.

[QUOTE="pikkunen";25028986]kysympä minäkin...mites kappahlin toppahaalarit? meillä lapsi reilun metrin pituinen. lassietec välikausihaalari 104cm nyt käytössä ja sopivasti reilu eli sopii fleeceä väliinkin. nyt suunnittelin et ostasin kappahlin haalarin mut 110cm näytti kauheen pitkältä ja 104cm taas lyhkäseltä.[/QUOTE]

Mun mielestä KappAhl vastaa aika lailla merkittyä kokoa.