L
Landepaukku
Vieras
Olen ulkopaikkakuntalainen ja helsingissä. Pitäisi päästä käymään HSL:n palvelupisteessä matkakorttia kysymässä, mutta onko ne kaikki liikkeet siellä suljettuja? Onko joku käynyt lähiaikoina? Metrohan kulkee 15pvä taas norpisti...