Onko rautatieaseman se metrotunneli käytös?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Landepaukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Landepaukku

Vieras
Olen ulkopaikkakuntalainen ja helsingissä. Pitäisi päästä käymään HSL:n palvelupisteessä matkakorttia kysymässä, mutta onko ne kaikki liikkeet siellä suljettuja? Onko joku käynyt lähiaikoina? Metrohan kulkee 15pvä taas norpisti...
 

Similar threads

Yhteistyössä