Onko raumalaisia paikalla? Tai raumalaisista kirppareista tietäviä..

Meinasin viedä jollekin kirppikselle tavaraa, enkä tiedä mille veisin.. yksi ainoa suosittuhan täällä on, mutta kun siellä on niin isot loosivuokrat.. mahtaako noilta vähemmän suosituilta kirppiksiltä liikkua tavara mihinkään?
 
-
Jaa no sitten, ja isompia vaatteita ollaan itsekkin siskon kanssa kaivattu sinne, kun lapset kuitenkin koko 74-128 eli löytöjä tulee pääosin tuolle puoli vuotiaalle, ja siihen se jääkin kun ei ole isompia myynnissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jaa no sitten, ja isompia vaatteita ollaan itsekkin siskon kanssa kaivattu sinne, kun lapset kuitenkin koko 74-128 eli löytöjä tulee pääosin tuolle puoli vuotiaalle, ja siihen se jääkin kun ei ole isompia myynnissä.
Mä olen ettiny tytöille 116-122cm vaatteita enkä kyllä ole löytänyt.. ootko käyny siellä kitupiikk:ssä vai mikä se on? siellä syväraumassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-82:
Onhan täällä muitakin paikkoja.... Torin Kymppi, Kitupiik, Kirppusirkus, Susivuori, sitte se vanha Messipoika....
Käykö noilla muilla kirppareilla väkeä? kun tuolla torin kympissä on puolet kalliimpi vuokra kuin noissa muissa.. mutta siellä kyllä riittäisi väkeä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-82:
Onhan täällä muitakin paikkoja.... Torin Kymppi, Kitupiik, Kirppusirkus, Susivuori, sitte se vanha Messipoika....
Käykö noilla muilla kirppareilla väkeä? kun tuolla torin kympissä on puolet kalliimpi vuokra kuin noissa muissa.. mutta siellä kyllä riittäisi väkeä..
Kyllä Torin kympissä on ollu aina porukkaa kun oon itekin käyny... ja makasiinissa myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-82:
Kyllä Torin kympissä on ollu aina porukkaa kun oon itekin käyny... ja makasiinissa myös.
Juu niin torin kymppiä tarkoitinkin.. mutta entäs nuo kaikki muut? esim. just se uusi kitupiik, siellä en ole ite käyny kertaakaan niin en yhtään tiedä.. ?
No Kitupiikis oon käyny ite kerran... ja niissä muissa tosi harvoin...
 
Ritu
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-82:
Kyllä Torin kympissä on ollu aina porukkaa kun oon itekin käyny... ja makasiinissa myös.
Juu niin torin kymppiä tarkoitinkin.. mutta entäs nuo kaikki muut? esim. just se uusi kitupiik, siellä en ole ite käyny kertaakaan niin en yhtään tiedä.. ?
Kitupiik on paras kirpputori mitä olla voi ,siellä on ystävällinen palvelu kunnon sovituskoppi jossa iso peili ,Tosi siistiä siistit hienot vaatteet ja arvotavaraakin.ite oon pitäny 2 loossia koko kirpputori ajan ja aina oon voitolle päässy,siellä on myös asiakasvessa,lasten leikkihuone vauvojen hoitohuone,kahvia kunnon pullaa ja herkulliset patongit.Vuokra vain 15 euroa loossi. samasta ovesta pääsee myös hemmottelemaan itseään koska siihen avattiin tosi hieno ja monipuolinen kauneushoitola Jossa Kirsi hemmotelee sua suosittelen lämpimästi,ihmisiä käy tosi paljon käytävät tosi leveät joissa mahtuu myös vaunujen kanssa tavaraa on vauvasta vaariin ja mummoon.Ite melkein asun siellä koska siellä viihtyy ja on kodikkaat myyjät itelle ihan terapeutteja luottamukselliset asiat pysyvät tyttöjen takana en koskaan vaihda toiseen kirppikseen.tytöistä on tullu mulle parhaita ystäviä vaikkei ennen tunnettukaan.
 

Yhteistyössä